۷۷۰۳۸۶
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

ناجا با ناامن کنندگان فضای اجتماعی مقابله می‌کند

سردار اشتری فرمانده ناجا گفت: ناجا با ناامن کنندگان فضای اجتماعی و اقتصادی کشور مقابله خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در چهلمین مراسم دانش آموختگی دانشجویان علوم انتظامی که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط کنونی، استکبار جهانی با اعمال فشار و ایجاد جو روانی سعی در ایجاد ناامنی در کشور را دارد و نیروی انتظامی با هدایت مقام معظم رهبری در حال برقراری امنیت است و در کنار دولت به دور از هرگونه هیاهو با ناامن کنندگان فضای عمومی جامعه، فضای اقتصادی و اجتماعی مقابله خواهد کرد.

وی افزود: ما خدمت گزاران مردم و نظام جمهوری اسلامی بر عهد خود با ولی امرمان پایدار هستیم و از جان و مال و ناموس مردم دفاع خواهیم کرد و همچون شهدای مدافع حرم نیروی انتظامی تا پای جان در راه شهادت خواهیم ایستاد.

در ادامه این مراسم سردار لطفعلی بختیاری ریاست دانشگاه علوم انتظامی امین ضمن ارائه گزارش تحصیلی دانش آموختگان این دانشگاه اظهار کرد: دانشگاه علوم انتظامی امین تربیت افسران در تراز جمهوری اسلامی، کارا و مقتدر در امور را برعهده دارد.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای بود تا دانشجویان مسائل معنوی، روحی و جسمانی از جمله توسعه فرهنگ خود سیانتی و ایثار، ارتقا مهارت‌ها و توانایی‌های جسمانی از طریق ورزش‌های تخصصی، ارتقاء مهارت‌های پلیس در یگان‌های ماموریتی ناجا، توسعه رشته‌های تحصیلی مجاز در دوره کارشناسی ارشد، متناسب سازی برنامه‌های آموزشی و تربیتی دانشجویان را در طول دوران تحصیل خود کسب کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کارمند

      مهمترین عامل نا امنی فساد ورانت خواری مسئولین است چرا برخورد نمیکنید؟
      فقط با قشر ضعیف وبدبخت جامعه که از سر ناچاری و فقر و بیکاری و ورشکستگی دست به دزدی و خلاف میزنند برخورد میشود ودانه درشت ها و خودی ها همشه مصونیت دارند چون پول و قدرت دارند

      پاسخ ها

      • POOMPE

        درست است از نظر کارشناسی اول باید علت را پیدا کرد اینها علت و معلول را رها کردن با مجری برخورد میکنند.

    • علی

      والا من که پلیس رو میبینم احساس نا امنی میکنم پسرم موسیقی خیابانی اجرا میکرد گرفتنش میگن آلودگی صوتی ایجاد میکنی نمیدونم چی بگم یه نصفه روز نگهش داشتن پنج روز بعد وسایلش رو بهش دادن

    • بدون نام

      اقای اشتری من احترازدارم به کی احترازکنم زندگیم نمیچرخه دارم خانواده ام روازدست میدم ومجبورم احترازم رابه فضای اجتماعی بفرستم تابه گوش مسولان برسدایاازنظرشمامن اخلالگرفضای اجتماعی هستم؟فقط بااین حرکتتان مردم رانسبت به خودتان بدبین میکنیددرعوض جلوی فسادمسولان رابگیرید...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج