۷۶۹۲۴۴
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

الحوثی: آمریکا از جنگ یمن بهره می‌برد

رهبر جنبش انصارالله یمن طی سخنانی به موضوعات مختلفی از جمله مانع تراشی ائتلاف ضد یمن در مسیر سفر هیات گفتگو کننده صنعا در ژنو پرداخت.

خبرگزاری مهر: عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: ائتلاف آمریکایی-سعودی در مرحله قبلی از گفتگوها در تحقق اهدافش شکست خورد و از همین رو به گزینه نظامی روی آورد.

وی افزود: هنگامی دشمنان می بینند که به اهداف خود از طریق دیپلماسی نمی رسند در راستای نیرنگ حرکت می کنند. ما ملت یمن تحت تجاوز و تعدی قرار گرفته ایم و مجبور به دفاع از خود، آزادی و استقلال مان شدیم و این حق ما است.

الحوثی تاکید کرد: تجاوز و حمله به یمن غیرقابل توجیه و نامشروع است. قبل از برگزاری هر دور از گفتگوها دشمن به دنبال تسلط کامل بر ملت ما و کشور ما است.

رهبر جنبش انصارالله یمن بیان کرد: توجیهی درباره مانع تراشی در سفر هیات یمنی که فقط خواهان رسیدن امن به ژنو بود، وجود ندارد.

وی گفت: کشورهای ائتلاف ضد یمن مانع از گفتگوهای سابق در جیبوتی و مانع جابجایی در کشورهای مربوطه شدند و در وضعیت خطر به سر می برند. هیات گفتگو کننده در دور اول از گفتگوها در معرض مخاطرات متعددی قرار گرفت.

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: هیات مزدوری که کشورهای ائتلاف ضد یمن برای مذاکرات ژنو فرستادند حتی در امور شخصی نیز توان تصمیم گیری ندارند.

جدیتی از سوی ائتلاف در رسیدن به نتیجه در این گفتگوها وجود نداشت. کشورهای ضد یمن شرط کرده بودند که هیچ بیماری یا زخمی همراه نباشد. ما مخالفتی با اینکه چین یا روسیه و حتی کویت به عنوان کشوری که امنیت انتقال هیات گفتگوکننده به ژنو را تامین کند، نداشتیم.

الحوثی گفت: آمریکایی ها مایل به توقف این جنگ نیستند زیرا آنها از آن به شکل زیادی بهره می برند و حتی منبع درآمد آنها در سطح اقتصادی شده است. آمریکا از جنگ یمن بهره اقتصادی و سیاسی برای تقویت تسلط خود بر منطقه می برند.

وی بیان کرد: هواپیماهای خود سازمان ملل نیز از سوی جنگنده های متجاوز ضد یمن ربوده می شود. کشورهای ائتلاف ضد یمن بر اشغال همه مناطقی که نفت و گاز در آن وجود دارد، اصرار دارند.

رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: جنگ اقتصادی بخشی اصلی از جنگ ضد کشور و ملت ماست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیتام

      آمریکا از تمام بحرانها استفاده میکند حتی از ایران برای فروش سلاح بیشتر به کشورهای منطقه و سلطه بیشتر و ما دلمون خوش است که با آمریکا داریم مبارزه میکنیم ولی دقیقا در جهت منافع آمریکا داریم پبش میرویم و این شاخ و شانه کشیدنها جنگ زرگری است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج