جاباما
۷۶۱۹۳۶
۸ نظر
۵۰۲۹
۸ نظر
۵۰۲۹
پ

حکم قصاص برای مردی که همسرش را خفه کرد

۱۷ فروردین سال ۹۵ قتل زن جوانی به نام راحله در منطقه نظام‌آباد رخ داده بود. پدر مقتول که جسد او را پیدا کرده بود موضوع را به پلیس خبر داد.

روزنامه ایران: ۱۷ فروردین سال ۹۵ قتل زن جوانی به نام راحله در منطقه نظام‌آباد رخ داده بود. پدر مقتول که جسد او را پیدا کرده بود موضوع را به پلیس خبر داد.

در پی این قتل کارآگاهان جنایی در محل جنایت حضور یافتند. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد زن ۲۸ ساله با فشردن گلویش به قتل رسیده است و حدود ۲۴ ساعت از وقوع قتل می‌گذرد و مأموران پی بردند از شوهرش خبری نیست.

این مرد چند روز بعد دستگیر شد و به بازپرس گفت: من در یک پیک موتوری کار می‌کردم از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب در آنجا مشغول کار بودم و هر روز ظهر زنم با من تماس می‌گرفت و می‌گفت از بیرون برایش غذا بخرم، روز وقوع قتل هم با من تماس گرفت و من برایش غذا خریدم.

همیشه ظهرها به خانه می‌آمدم، کمی استراحت می‌کردم و بعد به سر کارم برمی‌گشتم؛ آن روز هم به منزل رفتم و او مشغول خوردن غذا شد.

هنگام غذا خوردن گفت «نمی‌خواهی به سر کارت بروی؟» گفتم نیم ساعت دیگر می‌روم، بعد با تلفن‌ همراهش مشغول صحبت با مادرش شده بود که ناگهان عصبی شد و به من گفت «چرا نزد خانواده‌ام از من بدگویی کرده‌ای؟»، او قصد داشت به منزل برادرش برود که جلویش را گرفتم و ناگهان ویترین منزل را به زمین پرت کرد و آن را شکست.

من در آن لحظات با دست راست گلویش و با دست چپ جلوی دهانش را گرفتم وقتی به خود آمدم نفس نمی‌کشید.

پس از قتل با موتورم به ترمینال جنوب رفتم و حدود یک هفته در آنجا بودم و بعد هم در رستورانی به‌عنوان پیک‌ موتوری مشغول به کار شدم. شب‌ها در آنجا می‌خوابیدم که البته در این مدت خواب راحتی نداشتم تا اینکه سوار بر موتورسیکلت بودم که پلیس مرا متوقف کرد، پیاده فرار کردم اما پس از طی مسافتی بازداشت شدم.

این متهم پس از اعتراف به قتل همسرش در شعبه دهم دادگاه کیفری محاکمه شد و در جریان دفاع از خود مدعی شد همسرش را بشدت دوست داشته و این اتفاق به خاطر مادرزنش رخ داده است. این متهم پس از محاکمه با حکم قضات به قصاص محکوم شد و این حکم را صبح دیروز قضات دیوانعالی تأیید کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • TRAMP.GON

      اشتباه کرده شما ببخشید این حرفهای بعد از دادگاه متهم است که گروه سازش میزند بعد آزاد میشه نفر دیگر را هم میکشد باز سازش میآید میگوید دیگر تکرار نمیشود همین گونه است که قتل ها ادامه دارد و این همایتها هم پابرجاست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بنظر می رسد که با یک دست سر همسر خود را گرفته و با دست چپ دهان او را به گرفته است، لذا با کارد و قمه بجان او نیافتاده که مرتکب قتل بشه،چون مرد ها حق نفس کشیدن زن را هم در ید قدرت خود میدانند، ممکن است این همان موضوع است که اون شوهر استدلال خود نموده و کشتن را با چاقو قتل می پندارد با دست خالی خیر،!!!

    • بدون نام

      مادر زن موجود کثیف وعوضی ،می خواهند دامادشان غلام حلقه به گوش انها باشد در صورت عدم تمکین از مادر زن تحریمهای مختلف از طرف زن شروع می شود ودرکنار تحریمها بد دهنی وبدزبانی وهزاران رفتار ناشایست از طرف همسر شروع می شود درصورتیکه اگه زن کمی عاقل باشد وزندگی اش را دوست داشته باشد اصلا نباید تحت تاثیر حرفهای بی اساس مادر خودش قرار بگیرد .بنده خدا موتوری وان دختر جوان بخاطر عوضی بازی ها مادر دختر وخبرچینی ان الکی زندگی یشان ازبین رفت.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو که با این غیض به مادر زن تاختی اگر خواهر داشته باشی مادرت هم مادر زن خواهد
        یک نسبت باعث بد بودن نمیشه مادر زن من فرشته اس و با مادر هیچ فرقی برام نداره
        کی قراره بفهمید که انسانها با هم فرق دارن تو هر قشری خوب و بد هست
        یک عده فقط میان تو این صفحات تا عقده هاشونو با فحاشی خالی کنن

    • بدون نام

      مردا هار شدن افتادن جون زنها...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرد ها هار بودن
        تا حالا مردی دیدی هار نباشه
        همشون روانی و بیمار هستن

    • بدون نام

      زن چقد پست بود اخه مرد داشت برا تو زحمت میکشید نهارتم اماده میاورد میخوردی....اونم از زبون بازیت....حالا جمش کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مادر زن مکارهمیشه نقش شیطان رابازی می کند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج