۷۶۱۶۰۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دست‌نشان: از نکونام حمایت می‌کنیم

پیشکسوت باشگاه نساجی مازندران گفت: جواد نکونام را تا آنجایی که بتوانیم و تا جایی که به باشگاه نساجی لطمه وارد نشود، حمایت خواهیم کرد.

خبرگزاری فارس: رحیم دست‌نشان در خصوص شرایط نساجی مازندران در لیگ برتر گفت: قطعاً جواد نکونام با توجه به دانش و فهمی که دارد بهتر از همه به مشکلات واقف است و با مشورت‌هایی که از دستیارانش می‌گیرد، ان‌شاالله ایرادات مرتفع می‌شود‌.

وی با عنوان اینکه پیشکسوتان نساجی هم می‌توانند در برخی زمینه‌ها به کادر فنی مشاوره دهند،افزود: نساجی متعلق به نکونام و کادر فنی او نیست بلکه همه مردم مازندران در پیشرفت این تیم باید سهیم باشند، بنده هم اگر جواد نکونام مایل باشد می‌توانم تجربیاتم را در اختیارش بگذارم.

پیشکسوت باشگاه نساجی مازندران با اعلام اینکه ما تمام‌قد نکونام را تا آنجایی که امکان داشته باشد و به تیم لطمه‌ای وارد نشود، حمایت می‌کنیم، اضافه کرد: هنوز ما برخوردی با نکونام نداشتیم و صحبتی با وی نکرده‌ایم و این موضوع جای گله‌گذاری از باشگاه را دارد.

دست‌نشان با اشاره به اینکه در جشن صعود نساجی به لیگ برتر نیز یادی از پیشکسوتان باشگاه نشد، تصریح کرد: از مدیرعامل باشگاه که واقعاً در حق پیشکسوتان کم‌لطفی می‌کند، گله‌مندیم، وظیفه علی امیری ایجاب می‌کند که نگاهی مضاعف به پیشکسوتان داشته باشد اما تاکنون به این موضوع توجهی نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج