جاباما
۷۵۶۵۴۳
۵۱۱۸
۵۱۱۸
پ

عکس‌های Creed ۲؛ آدونیس و راکی بازمی‌گردند

فیلم Creed ۲ ادامه‌ی مجموعه‌فیلم Rocky «راکی» و دنباله‌ی فیلم Creed محصول سال ۲۰۱۵ است که به لحاظ انتقادی و تجاری بسیار موفق عمل کرد و توانست ۱۷۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کند.

سینما گیمفا: کمپانی‌های مترو گلدن مایر و برادران وارنر اولین سری از عکس‌های فیلم در حال ساخت Creed ۲ را منتشر کردند؛ تصاویری از مایکل بی. جردن (Michael B. Jordan) در نقش آدونیس کرید (Adonis Creed) و سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) در نقش راکی بالبوآ (Rocky Balboa).

عکس‌های Creed ۲؛ آدونیس و راکی بازمی‌گردند

فیلم Creed 2 ادامه‌ی مجموعه‌فیلم Rocky «راکی» و دنباله‌ی فیلم Creed محصول سال ۲۰۱۵ است که به لحاظ انتقادی و تجاری بسیار موفق عمل کرد و توانست ۱۷۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کند. رایان کوگلر (Ryan Coogler) که فیلم نخست را کارگردانی کرد این بار در مسند تهیه‌کننده‌ی اجرایی به این پروژه بازمی‌گردد. این فیلم جدید توسط استیون کیپل جونیور (Steven Caple Jr) کارگردانی خواهد شد که فیلم موفق The Land را در سال ۲۰۱۶ ساخت.

عکس‌های Creed ۲؛ آدونیس و راکی بازمی‌گردند

زندگی برای آدونیس کرید به نبردی برای برقراری تعادل تبدیل شده است. او معلق میان زندگی شخصی و تمریناتش برای مبارزه‌ی بزرگ بعدی، با عظیم‌ترین چالش زندگی خود مواجه است. رویارویی با هماوردی که با گذشته‌ی خانواده‌ی او مناسباتی دارد تنها نبرد قریب‌الوقوع او در رینگ بوکس را تشدید می‌کند.

راکی بالبوآ در گیرودار این چالش‌ها در کنار اوست و آن‌ها با یکدیگر با میراث مشترک‌شان مواجه خواهند شد، آن‌چه ارزش مبارزه دارد را به پرسش خواهند کشید و پی خواهند برد که هیچ‌چیز مهم‌تر از خانواده نیست. فیلم Creed ۲ درباره‌ی بازگشت به ریشه‌هاست برای پی بردن به این‌که چه چیزی در ابتدا تو را به یک قهرمان تبدیل کرد و به خاطر سپردن این که مهم نیست کجا می‌روی، هرگز نمی‌توانی از سرگذشت خود بگریزی.

عکس‌های Creed ۲؛ آدونیس و راکی بازمی‌گردند

از دیگر بازیگرانی که در این فیلم نقش‌های خود را بار دیگر ایفا می‌کنند می‌توان به تسا تامپسون (Tessa Thompson) در نقش بیانکا (Bianca)، فیلیسیا رشاد (Phylicia Rashad) در نقش مری آن، وود هریس (Wood Harris) در نقش تونی برتون (tony Burton) و آندره وارْد (Andre Ward) در نقش دنی ویلر (Danny Wheeler) اشاره کرد.

بازیگران جدیدی نیز از جمله فلوریان مانتنیو (Florian Munteanu) در نقش ویکتور دراگو (Victor Drago)، دولف لاندگرن (Dolph Lundgren) در نقش ایوان دراگو (Ivan Drago) و راسل هورنسبی (Russell Hornsby) در نقش بادی مارسله (buddy Marcelle) به این فیلم اضافه شده‌اند. این فیلم در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۱۹ توسط کمپانی مترو گلدن مایر در آمریکا و توسط برادران وارنر در سطح جهان توزیع خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج