جاباما
۷۵۵۹۵۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

همدانی: کار استقلال برای قهرمانی آسیا سخت شد

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال گفت:استقلال در بازی با ذوب‌آهن خوب کار کرد اما من معتقدم این تیم در آسیا با تیمی کاملا حرفه‌ای به نام السد بازی دارد و با این شرایط نمی‌تواند قهرمان آسیا شود.

خبرگزاری فارس: ستار همدانی در خصوص ارزیابی‌اش از دیدار روز جمعه استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز گفت:در ابتدا می‌خواهم به این موضوع اشاره کنم که استقلال امسال ستون‌های تیمش را از دست داد. به جز خط دروازه‌، سید مجید حسینی در قلب دفاع، جباروف و امید ابراهیمی در خط هافبک و تیام در خط حمله ستون‌های تیم استقلال بودند.

وی افزود: شاید به گواه کارشناسان استقلال در بازی با ذوب‌آهن خوب کار کرد اما من معتقدم این تیم در آسیا با تیمی کاملا حرفه‌ای به نام السد بازی دارد و با این شرایط نمی‌تواند قهرمان آسیا شود. با حضور ستون‌های تیم واقعا استقلال در راه قهرمانی آسیا بود که آنها جدا شدند.

البته شفر مربی خوبی است و با بازیکنان کار کرده و تیم هم جوان شده ولی باید قبول کرد فاکتور تجربه یکی از مهمترین عوامل موفقیت استقلال در آسیا می‌تواسنت باشد که حالا این تیم کمی بی تجربه شده است.

همدانی تاکید کرد: امسال بازیکنانی مثل آذری، صیادمنش و ... به تیم اضافه شده‌اند و اینها نفراتی آینده‌دار هستند ولی نباید این بازیکنان را بی دلیل بزرگ کرد. این نفرات در استقلال با سرعت نور پیشرفت می‌کنند ولی اگر قرار باشد آنها را بزرگ کنیم انتظارات را بی دلیل بالا می‌بریم و طبیعتا این نفرات دچار غرور می‌شوند.

همان اتفاقی که برای مهدی قائدی افتاد. نفرات جوان استقلال در کنار مسائل فنی باید از نظر ادبیات و فرهنگی هم پیشرفت کنند و اگر قرار باشد همه به این نفرات توجه بی دلیل داشته باشند در آنصورت آنها راهی اشتباه را خواهند رفت.

وی با اشاره به بازی روز جمعه گفت: تراکتورسازی هم مثل استقلال تغییرات زیادی کرده است، هم در باشگاه و هم در تیم، این تیم از بخش دولتی به بخش خصوصی رفته و کادر فنی‌اش هم عوض شده استۀ طبیعتا این تیم زمان می‌خواهد و آنها هم کار سختی دارند.

بازیکن سابق استقلال تاکید کرد: زنوزی به عنوان مالک باشگاه می‌توانست با برنامه ۳ ساله تیمی جوان را آماده کند ولی نمی‌دانم خواسته آنها از توشاک چیست و آیا این مربی می‌تواند کارایی لازم را برای تراکتورسازی داشته باشد یا خیر.قطعا اگر تیم جوان بود مردم صبر بیشتری می‌کردند. اشکان دژاگه و شجاعی بازیکنان قابل احترامی هستند اما به نظرم باشگاه تراکتورسازی می‌توانست با جذب بازیکنی مثل دلفی هم از وی بهره ببرد و فکر ترانسفر آینده‌اش باشد.

وی در پایان گفت: معتقدم تراکتورسازی زمان زیادی برای هماهنگی می‌خواهد و البته توقع از این تیم هم امسال خیلی بالا رفته است.همین موضوع ممکن است روی این تیم فشار وارد کند.بازی روز جمعه هم حتما دیدار جذابی خواهد بود مثل بازی‌های قبل دو تیم و من امیدوارم تماشاگران بازی خوبی تماشا کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      قهرمانی آسیا

    • 《 ** پاسارگاد ** 》

      چه قلعط‌هاااااا..... میگم ستار‌هه خواب دیدی خیرباشه هاااا

      میگم صرفاً جهت اطلاع بهت میگم که دیگه ۲۰ سال قبل نیست هااا تیم های از لیگ بنگلادش و اندونزی و مالزی و ....
      را ببرین و بهتون حللللب قهرمانی بدننننن هاااا خوب حواست و جمع کن که یه وقت نچاییییییی خخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج