اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۵۵۶۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سود ۵۵۰ میلیون یورویی موناکو در دو فصل گذشته!

 شاید موفقیت برای موناکو دیگر در کسب جام معنا نشود.

وبسایت نود: به نقل از مارکا، موناکو موفق شد در فصل ۱۷-۲۰۱۶ لیگ ۱ با تکیه بر بازیکنانی نظیر کیلیان ام‌باپه، توماس لمار، فابینیو و دیگران به قهرمانی دست یابد اما تسلط اقتصادی و ورزشی پاریسن‌ژرمن موجب شد فلسفه موناکو در بازار تغییر یابد. شکست ۴-۰ مقابل پاریسی ها در سوپر جام فرانسه نیز نشان داد باید منتظر ادامه سلطه پی اس جی بر فوتبال فرانسه تا سال های آتی باشیم.

دیگر آن دورانی که موناکو دست به جیب می‌شد و ستارگانی مانند رادامل فالکائو را به پرنس نشین مونت‌کارلو می‌آورد، گذشته است. آلکساندر گولووین آخرین صید بزرگ موناکو در بازار بوده است؛ البته اگر بتوانیم در بازار کنونی نقل و انتقالات، پرداخت ۳۰ میلیون یورو را بزرگ تلقی کنیم.

شاید دیدن جام بردن موناکویی ها اکنون کمی غیر قابل تصور باشد، اما می‌توان امیدوار بود تزریق پول از طریق فروس بازیکنان به این زودی ها در این پرنس نشین به پایان نمی‌رسد.

سود ۵۵۰ میلیون یورویی موناکو در دو فصل گذشته!

رشید غزال آخرین بازیکن جداشده از اردوی موناکو بود. او روز شنبه با ۱۴ میلیون یورو به لستر سیتی پیوست تا مجموع درآمد موناکویی ها از فروش بازیکنانشان در دو تابستان اخیر به رقم شگفت انگیز ۵۵۰ میلیون یورو برسد.

تابستان قبل آن ها ۳۰۹ میلیون یورو عایدی داشتند و در این تابستان این رقم به ۲۴۰ میلیون یورو رسید.

کیلیان ام‌باپه (۱۸۰ میلیون یورو به پی اس جی)، توماس لمار (۷۰ میلیون یورو به اتلتیکو مادرید)، بنجامین مندی (۵۷‌.۵ میلیون یورو به منچسترسیتی)، فابینیو (۴۵ میلیون یورو به لیورپول) و تیموئه باکایوکو (۴۰ میلیون یورو به چلسی) برخی از بزرگترین فروش های موناکو در طول این دو سال بوده اند.

اما مشاهده روند موناکو در بازار نشان می‌دهد ان ها تنها دانه درشت های خود را با قیمت های گزاف نمی فروشند و این توانایی را دارند که از فروش بازیکنان متوسط خود نیز سود مناسبی به دست آورند.

این تیم ترنس کونگولو را با ۲۰ و اداما دیاخابی را با ۱۰ میلیون یورو به هادرزفیلد واگذار کرده و در کنار غزال، ژائو موتینیو را با ۵.۵ میلیون یورو به وولورهمپتون و سوالیهو میته را با ۱۰ میلیون یورو به تورینو فروخته است.

شاید به همین دلیل باشد که لئوناردو ژاردیم، سرمربی پرتغالی موناکو قبل از بازی سوپرجام با آگاهی کامل گفت: هر فصل برای ما یک چالش جدید است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج