۷۵۵۰۹۸
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

فتحی: برخورد وریا با حبیب‌زاده عمدی نبود

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال تاکید کرد که در برخورد شدید وریا غفوری با بازیکن ذوب‌آهن که به مصدومیت حبیب‌زاده منجر شد، تعمدی وجود نداشته است.

ایسنا: سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به صحبت‌هایی که در خصوص داوری دیدار استقلال و ذوب‌آهن مطرح شده، اظهار کرد: ما همواره احترام به داور را سرلوحه کار خود می‌دانیم و اصول باشگاه همین است. اما متاسفانه اظهار نظرهایی از سوی برخی افراد مسئول و بعضا غیر مسئول در مورد برخورد وریا غفوری با بازیکن ذوب آهن مطرح شده و این بازیکن را مستحق کارت قرمز دانسته‌اند که چند سوال را به ذهن متبادر می‌کند.

دوستانی که این گونه در مورد برخورد وریا غفوری صحبت می‌کنند، در مورد اخراج نشدن بازیکن پیکان به دلیل انجام خطای شدید روی سجاد آقایی و شکسته شدن قلم بند او یا مردود اعلام کردن گل سالم استقلال در نیمه دوم توسط میلاد زکی پور نیز مصاحبه کردند؟ آیا کارت زرد دوم و اخراج محمد دانشگر درست بود؟ دوست دارم عزیزانی که در مورد بازی با ذوب آهن صحبت می‌کنند، فقط یک موضوع را بزرگ‌نمایی نکنند و همه مسایل مورد نظر را مد نظر قرار دهند.

فتحی در ادامه افزود: مجموعه باشگاه استقلال از اتفاقی که برای رضا حبیب زاده افتاده بسیار ناراحت است و برای این بازیکن آرزوی سلامتی و بازگشت هرچه سریع‌تر به میادین را داریم. به نوبه خودمان هر کمکی هم از دستمان بربیاید، انجام می‌دهیم. در برخورد وریا با حبیب‌زاده هم هیچ تعمدی وجود نداشت و در تصاویر تلویزیونی کاملا مشخص است که وریا اصلا او را ندید و هدفش زدن توپ بود.

سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به مراسم تقدیر از لئوناردو پادوانی توسط کمیته مشوقین باشگاه در دیدار این هفته مقابل تراکتورسازی گفت: پادوانی بازیکن عزیز استقلال است و همه هم و غم ما بهبودی هرچه سریع‌تر ایشان است و برای این کار از هیچ کوششی دریغ نخواهیم نکرد.

زمانی که عضو هیات مدیره بودم، یک بار به ملاقات ایشان رفتم و طی چند روز آینده نیز همراه با دکتر نوروزی دوباره به ملاقات پادو می‌روم. هر نیازی که ایشان داشته باشد برآورده می‌کنیم تا هیچ دغدغه‌ای جز درمان نداشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خفه شید دیگه بازی کن ذوب اهن را نابود کرد انشاالاه این بلا سر خود وریا بیاد تا بدونه چه مزه ای داره

    • بدون نام

      بله! برای اینکه غفوری رو محروم نکنند، حالا این سرپرست جدید استقلال به دروغ میگوید، عمدی نبوده! پس خطای بی احتیاطی بازیکن رو داورا میگرند برای چی، آقای سرپرست! چون عمدی نبوده که خطای بی احتیاطی رو داورها از بازیکنان خطا کار میگیرند. تازه بازیکن ذوب آهن، حبیب زاده رو خانه نشبن کردی و باید غرامتش رو بدی و غفوری هم از بازیهای لیگ محروم بشه!

    • بدون نام

      باز سوژه گیر آوردن که به استقلال ضربه بزنن همین اول کاری! یارو پیکانیه زده پای بازیکن استقلالو داغون کرده، کاریش ندارن! بازیکن لنگ خطای وحشتناک میکنه، کاریش ندارن! دست بردارین از این همه تبعیض!

    • موسوی

      خوش به حال کیسه ها که چنین م یدری دارن!!! اخراج نشدن بازیکن پیکان (اول روی سجاد اقایی)یا اعلام آفساید گل تیم کیسه ،چه ارتباطی به حرکت وحشیانه بازیکن کیسه داره!!!! درسته عمدی در کار نبوده ولی حرکتش علاوه بر کارت قرمز چند جلسه محرومیت داره.چون فقط آدمهای وحشی چنین حرکاتی میکنن!!!

    • بدون نام

      جناب سرپرست کیسه برو یک مقدار قوانین را مطالعه کن اگر عمد باشه که الان مدافع شما باید داخل زندان باشه , چون غیر عمد و ناخواسته بوده قانون در اینجور موارد مشخصه , بدلیل بی احتیاطی منجر به خطای شدید که آسیب دیدگی جسمی بازیکن حریف را بدنبال داشته باید محروم شود

    • مهرداد س

      عمدی نبود ولی یکی از شرایط خطا و کارت گرفتن بی احتیاطی هست یانه؟ اینهم میخواید مثل زمان خودتون که کمیته انضباطی بود و تمام آراتون به نفع تیم محبوبت بود لاپوشانی کنی؟
      تیم حکومتی سوگلی وزیر
      راستی نتیجه سوپرجام چی شد ؟ ماس مالی؟؟؟

    • بدون نام

      اقای فتحی در مورد موضوعی که اطلاع نداری اظهار نظر نکن . متاسفانه قانون در کشور مان تبعیض قایل میشود و در فوتبال هم برای اجرای قانون به اسامی و رنگها نگاه میکنن .اولا غفوری باید توسط داور اخراج میشد چون احتمال فوت بازیکن هم بود ثانیا وقتی داور اشتباه کرد باید ارگانهای مربوطه حتما پیگیر اجرای قانون و محرومیت بازیکن خاطی بودن. تصور کن این اتفاق برای خودت اتفاق افتاده بود

    • رضا

      اخه یا نمیفهمی یا... اگه وریا دقیقه ٢٤ اخراج میشد که دیگه کارتون تموم بود دیگه گلی درکارنبود توبازی قبلی هم تیام باید اخراج میشد که سه تا گل زد
      نتیجه خیلی روداری لنگی

    • بدون نام

      همه بسیج شدن امسال برای استقلال علیپور زد بازی کن پدیده یک کارشناس صداش درمیامد این کارشناسان داوری هماهنگ ازیک جای خط می گیرند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج