۷۵۴۹۵۲
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

سیامک نعمتی؛ از نیمکت‌نشینی تا گل‌های زیبا

نعمتی اکثر بازی‌ها را به عنوان یار تعویضی بازی می‌کرد و در چند دقیقه بازی نمی‌توانست خود را آن‌طور که شایسته است ثابت کند. پرسپولیس در هفته بیستم فصل گذشته در آستانه باخت در آزادی مقابل گسترش بود که با گل تماشایی نعمتی در دقیقه ۹۰+۵ از شکست گریخت.

خبر ورزشی: بازیکنانی هستند که با همه توانایی‌های خود تاب نیمکت‌نشینی را ندارند و همیشه چهره درهم آن‌ها روی سکو حاشیه‌ساز می‌شود. سیامک نعمتی، اما اینگونه نبود. در ترکیب پیکان دوباره لیگ برتری شده در لیگ شانزدهم درخشید و با نظر برانکو پرسپولیسی شد.

او بمب لقب نگرفت، اما شوت‌های انفجاری‌اش که دروازه‌بان‌ها را شوکه می‌کرد به هواداران پرسپولیس نوید یک خرید خوب را می‌داد. نعمتی در تیم پرمهره فصل پیش پرسپولیس بی‌حاشیه و نیمکت‌نشین بود. کمتر پیش می‌آمد مصاحبه‌ای کند و بیشتر تمرین می‌کرد. نعمتی اکثر بازی‌ها را به عنوان یار تعویضی بازی می‌کرد و در چند دقیقه بازی نمی‌توانست خود را آن‌طور که شایسته است ثابت کند.

پرسپولیس در هفته بیستم فصل گذشته در آستانه باخت در آزادی مقابل گسترش بود که با گل تماشایی نعمتی در دقیقه ۹۰+۵ از شکست گریخت. کنترل توپ خوب و شوتزنی از بین مدافعان منجر به اولین گل نعمتی با پیراهن سرخ شد. سرخ‌ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در قطر سه گل از السد دریافت کردند و نعمتی در این بازی به گفته خودش تلخ‌ترین گل زندگی‌اش را در دقیقه ۹۴ زد تا فقط از سنگینی شکست کمی کاسته شود.

درخشش نعمتی در ادامه فصل نیز مشهود بود. پرسپولیس در هفته ۲۴ لیگ هفدهم در هوای بارانی آزادی از استقلال خوزستان میزبانی کرد. سیامک نعمتی در این بازی تک‌گل سه امتیازی پرسپولیس را زد. فرار از مدافعان و ضربه دقیق نعمتی تک‌گل این بازی را رقم زد. سیامک که پست تخصصی‌اش هافبک است با نظر برانکو به خط حمله رفت و جایگزین منشا شد. نعمتی ۲۴ ساله در شروع این فصل نیز فوق‌العاده عمل کرد.

او در هفته اول در مشهد در دومین لمس توپش موفق به گرفتن پنالتی شد که علیپور آن را به تک‌گل بازی تبدیل کرد. شماره ۸۸ سرخ‌ها در آزادی و مقابل فولاد با ضربه غافلگیرکننده‌اش دروازه حریف را از پشت محوطه جریمه باز کرد و در ادامه نیز با به هم ریختن خط دفاعی فولاد گل سوم سرخ‌ها را به ثمر رساند.

نعمتی از سکونشینی به محبوبیت در سکو‌ها رسیده است و حالا یکی از ستاره‌های تیم محروم پرسپولیس است. در نیم‌فصل دوم بازیکنان خوبی در پست نعمتی به تیم اضافه می‌شوند، ولی بعید به نظر می‌رسد بازیکنی بتواند به راحتی جایگزین این سیامک نعمتی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پسر خوب پرسپولیس

    • بدون نام

      بینی بین الله خرابش نکنید

    • بدون نام

      ماشالله داش سیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج