جاباما
۷۵۴۶۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نیکوخصال:

نورافکن‌های ورزشگاه آزادی مشکلی ندارند

سرپرست ورزشگاه آزادی گفت: ورزشگاه آزادی هیچ مشکلی برای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ندارد و مشکل نورافکن‌ها رفع شده است.

ایسنا: فرهاد نیکوخصال، سرپرست مجموعه ورزشی آزادی درباره مشکل نورافکن ورزشگاه آزادی که دیشب (جمعه) در جریان بازی دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان نصفه روشن بود افزود: اطراف زمین چمن ورزشگاه آزادی چهار نورافکن روشن است که دو تا از نورافکن‌ها به طور ضربدری به برق شهری وصل است و ۲ تا از آنها به دیزل ژنراتور که اگر برق شهری به هر دلیل قطع شد، در برگزاری بازی‌های لیگ برتر فوتبال دچار خاموشی مطلق نشویم.

وی گفت: دیشب یکی از نورافکن‌ها به دیزل ژنراتور وصل بود که به دلیل گرم شدن زیاد لامپ‌ها برای چند ثانیه اتصالی کوچک در آن ایجاد شد و برق آنها برای دو تا سه دقیقه قطع شد که البته بلافاصله وصل شد. بنابراین این مساله ارتباطی به مشکل نورافکن ورزشگاه آزادی ندارد. در حال حاضر نیز نورافکن‌ها و دیزل ژنراتور مشکل خاصی ندارند و ورزشگاه آزادی آماده برگزاری ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال است.

نورافکن‌های ورزشگاه آزادی مشکلی ندارند

سرپرست ورزشگاه آزادی همچنین درباره اظهارات رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ مبنی بر این که سه ماه پیش به مسئولان ورزشگاه آزادی نامه زده که مشکل نور ورزشگاه را حل کنند و این مشکل کماکان ادامه دارد، اظهار کرد: طی یک ماهی که مسئولیت ورزشگاه آزادی را بر عهده گرفتم هیچ نامه نگاری در این خصوص از سوی سازمان لیگ انجام نشده است و من در جریان چنین نامه‌ای نیستم. البته اگر مشکلی هم وجود داشته باشد، سازمان لیگ به صورت مکتوب مشکلات را مطرح کنند، تا سریع‌تر به مشکلات رسیدگی کنیم.

نیکوخصال در پایان تصریح کرد: در حال حاضر ورزشگاه آزادی هیچ مشکل خاصی برای برگزاری لیگ برتر فوتبال ندارد و این ورزشگاه برای برگزاری لیگ از هر نظر آماده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج