۷۵۲۵۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کرانچار: هدفمان المپیکی شدن بعد از ۴۲ سال است

سرمربی تیم ملی فوتبال امید، برگزاری دو دیدار دوستانه برابر عراق را بسیار مفید ارزیابی کرد و گفت: بازیکنان در این دو مسابقه تدارکاتی محک جدی خوردند.

سایت فدراسیون فوتبال: زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم فوتبال امید گفت: ما یک نسل بسیار خوب و مستعدی از فوتبالیست ها را در اختیار داریم که صاحب کیفیت فنی هستند. این تیم بدون شک برای آینده فوتبال ایران مناسب خواهد بود.

وی افزود: بازیکنانی را که انتخاب کردیم معیارمان جوانی و استعدادشان بود. چرا که قصد داریم بعد از ۴۲ سال به المپیک راه یافته و به مصاف حریفان خود از سراسر جهان برویم. به طور قطع بازیهای آسیایی اولویتی را به ما دیکته کرده که بازیکنان را در اختیار داشته باشیم، تجربه کسب کنیم تا به هدفمان که المپیک ۲۰۲۰ است، برسیم.

وی درباره دو دیدار دوستانه برابر عراق گفت: دو بازی با عراق برایمان مفید بود چرا که شرایط بازیکنان، کیفیت بازی، میزان آمادگی و پذیرفتن برنامه هایی که در طول تمرین به آنها اعلام کرده بودیم، را کاملا در عملکرد بازیکنان مشاهده کردیم و در هر دو مسابقه تمام برنامه های تمرینی اجرا شد.

در واقع بازیکنان در این دو مسابقه تدارکاتی محک جدی خوردند. برابر تیمی بازی کردیم که از لحاظ سنی ۲ سال بالاتر از ما بودند اما تیم ما نشان داد که در چالش هایی که در بازی با تیم های بزرگتر از خود به میدان می روند نیز موفق هستند. در یک ماه اخیر با کار و تمرین فراوان تا حدودی به اهداف خود رسیده ایم و من به آینده این تیم خوشبین هستم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید درباره شرایط اردو در عراق گفت: شرایط خوبی داریم و از فدراسیون فوتبال عراق تشکر می کنم چرا که شرایط خوبی را برای ما در این کشور فراهم کرده و دو بازی مفید را انجام دادیم.

وی در پایان افزود: در بازیهای دوستانه هدفمان بیشتر به کسب تجربه است اما نتیجه هم بی تاثیر نیست. در بازی اول هم می توانستیم پیروز باشیم اگر یک یا دو اشتباه از سوی بازیکنمان رخ نمی داد. در مجموع از عملکرد شاگردانم راضی هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج