۷۵۰۰۷۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پرونده شکایت فولاد از رفیعی مختومه می‌شود

 سروش رفیعی با فولاد خوزستان قرارداد بست اما اینکه چرا او از میان تیم‌های خواهان حاضر به عقد قرارداد با فولاد و بازی در شرایط سخت آب و هوای این روزهای خوزستان شد نکته‌ای است که به آن می‌پردازیم.

وبسایت نود: سروش رفیعی با فولاد خوزستان قرارداد بست اما اینکه چرا او از میان تیم‌های خواهان حاضر به عقد قرارداد با فولاد شد نکته‌ای است که به آن می‌پردازیم.

سروش رفیعی شب گذشته راهی اهواز شد و پس از توافق با فولاد رسما قراردادش را با این باشگاه امضا کرد.

برانکو هفته گذشته به رفیعی تاکید کرد تیمت را انتخاب کن تا بازی کنی و در شرایط مسابقه باشی و آماده به پرسپولیس برگردی. رفیعی تمایل داشت در تهران بازی کند و گزینه اولش پیکان بود چراکه برانکو علاوه بر اعتقاد فنی به تمرینات مجید جلالی به نوعی قصد داشت بعد از جذب منشا، نعمتی و شیری ستاره سازی‌های جلالی را جبران کند.

پیکان برای نیم فصل حداکثر چهار صد میلیون تومان به رفیعی پرداخت می‌کرد که از نظر رفیعی مبلغ کمی بود. او به سایپا نرفت چون دایی او را برای تمام فصل می‌خواست. رفیعی قبل از اینها پیشنهاد مالی قابل توجه تراکتور و سپاهان را رد کرد. البته او حاضر بود شش ماه بازی کند اما این دو تیم مدعی قرارداد شش ماهه را قبول نکردند. نساجی هم دیگر گزینه مناسب رفیعی بود که در نهایت به این تیم نرفت.

سروش رفیعی در نهایت راهی فولاد شد چراکه این باشگاه از او دو شکایت مختلف کرده بود و امکان داشت رای به نفع آنها صادر شود. یکی شکایت بابت ۳۸ روز باقی مانده از قرارداد رفیعی با فولاد بعد از اتمام سربازی در تراکتور و پیوستنش به پرسپولیس که آن زمان رییس کمیته انضباطی گفت رفیعی بازیکن آزاد است و فولاد پرونده را به استیناف برد و هم شکایت فولاد از سروش به این خاطر که علاوه بر قرارداد قبلی رفیعی یک قرارداد داخلی سه ساله هم با فولاد بسته بوده و تصور نمی‌کرد فولادی‌ها روزی دست روی این قرارداد بگذارند.

سروش رفیعی احتمالا با خبر شده که احتمال صدور رای به نفع فولاد زیاد است. آگاهان می‌گویند اگر رای به نفع فولاد باشد که احتمالش زیاد است رفیعی و پرسپولیس جریمه مالی می‌شوند و بایستی بخشی از آن قرارداد مالی سه ساله و همچنین غرامت و ضرر و زیان فولاد را بدهند. حالا اما شکایت از سوی فولادی‌ها برداشته می‌شود و یک نامه ضمیمه پرونده می‌شود که توافق کردیم و مصالحه صورت گرفته.

با این اتفاق اگر رفیعی به فولاد نمی‌رفت و حکم به نفع فولاد صادر می‌شد تیم مدیریتی سابق سرخ‌ها یک دسته گل جدید دیگر به آب می‌داد ولی حالا رفیعی مجبور نیست ضرر مالی هنگفتی متحمل شود و خطری هم پرسپولیس را تهدید نمی‌کند.

به این ترتیب فولاد که در حالت عادی شانسی برای جذب مجدد رفیعی نداشت موفق به انجام این انتقال شد. این قرارداد به خاطر همان پرونده و شکایت‌ها بند و تبصره زیاد دارد و اگر رفیعی هم تا دو روز قبل از شروع هفته نخست لیگ تیم نیم فصل اول خود را معرفی نکرده بود به همین دلیل بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج