جاباما
۷۴۷۲۹۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیرس: امری بهترین خرید توپچی‌ها است

ستاره‌ی سابق و اسطوره‌ی فرانسوی آرسنال رابرت پیرس می‌گوید سرمربی جدید توپچی‌ها، اونای امری بهترین خریدی است که آرسنال در فصل نقل و انتقالات داشته.

ورزش سه: امری در ماه مه به عنوان جایگزین آرسن ونگر به استادیوم امارات آمد. آرسن ونگری که بعد از ۲۲ سال حضور روی نیمکت آرسنال با این تیم خداحافظی کرده بود.

امری با خود پنج بازیکن جدید به آرسنال آورده. لوکاس توریرا، ملی‌پوش اروگوئه‌ای و ماتئو گوندوزی ۱۹ساله هفته‌ی گذشته به توپچی‌ها ملحق شدند. قبل از آنها هم برند لنو، سوکراتیس پاپاستاتوپولوس و استیون لیشتشنایر به آرسنال آمده بودند.

پیرس در گفتگو با اسکای اسپرتز می‌گوید " بهترین خرید آرسنال از دید من سرمربی است، اونای امری. البته من به بازیکنان تیم هم اعتقاد دارم، به خصوص بازیکنهای تازه‌وارد. ولی برای امری خیلی مهم است که دوران مربی‌گری‌اش در آرسنال را خوب آغاز کند. او می‌داند در باشگاه بزرگی حضور دارد. امری به نظر من شخصیت بزرگ و روحیه‌ی بی‌نظیری دارد و از حضور در این باشگاه لذت خواهد برد. او در اسپانیا و در فرانسه موفق بوده. امری تجربه‌ی زیادی دارد و من امیدوارم او در آرسنال هم موفق باشد ".

آرسنال فصل آینده‌ی لیگ برتر را با دیدارهایی بسیار دشوار آغاز خواهد کرد. توپچی‌‌ها در اولین دیدار خود روز دوازدهم اوت در مقابل مدافع عنوان قهرمانی، منچسترسیتی قرار خواهند گرفت و سپس روز هیجدهم اوت در خانه‌ی چلسی، رقیب لندنی‌شان به میدان خواهند رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج