جاباما
۷۴۶۰۷۰
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

پرونده «۲۰۱۸» فردوسی‌پور امشب بسته می‌شود

با بسته شدن پرونده جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و پخش فینال این رقابت‌ها، پرونده ویژه‌برنامه عادل فردوسی‌پور نیز پس از حدود ۳۰ روز اجرا بسته می‌شود.

ایسنا: ویژه‌برنامه‌ جام‌جهانی شبکه سه سیما که توسط عادل فروسی‌پور و تیم برنامه‌ «نود» و همچنین اجرای محمدرضا احمدی تدارک دیده شده بود، از ۲۱ خرداد ماه هر شب روی آنتن رفت.

این برنامه شامل آیتم‌های مختلفی بود که در بخشی به معرفی کشورهای حاضر در این رویداد بزرگ ورزشی پرداخت. حضور محمد حسین میثاقی به عنوان گزارشگر میدانی در روسیه نیز یکی از بخش‌های این برنامه بود که تلاش می‌کرد با گزارش‌هایش مخاطبان را در حال و هوای جام جهانی قرار دهد.

حضور علی پروین و حشمت مهاجرانی در برنامه عادل فردوسی‌پور یکی از اتفاق های مهم در این برنامه بود. حشمت مهاجرانی مربی و علی پروین، کاپیتان محبوب سال‌های دور تیم ملی مهمان نخستین قسمت از ویژه برنامه «۲۰۱۸» بودند.

عادل فردوسی پور در ادامه دعوت از بزرگان فوتبال برای حضور در ویژه برنامه جام جهانی، این بار سراغ کارلوس پویول، کاپیتان سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا رفت. او قصد داشت در روز بازی تیم ملی ایران و اسپانیا پذیرای این ستاره فوتبال اسپانیا و جهان باشد. اما این اتفاق با مخالفت تعدادی از مدیران صداوسیما روبه‌رو شد تا در نهایت عادل فردوسی‌پور برای ساعاتی روی آنتن نیاید و اینگونه دلخوری‌اش را نشان دهد.

برنامه ۲۰۱۸ در روزهای تعطیلی جام جهانی پخش نشد تا عوامل برنامه استراحتی داشته باشند این برنامه همچنین در یکی از قسمت‌هایش مناظره درباره تیم ملی ایران را در دستور کار قرار داده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پول واریز ، هتل رزو و ماشین تشریفات هم از فرودگاه تا هتل و همه امکانات با پرداخت هزینه در اختیار شون بود ونهایت بخاطر موی طرف راهش ندادند...مهمان مریضی و عنادی نداره دورغ بگه! میگه همه چی خوب و پول درخواستی پیشتر پرداخت فقط گفتند بریم سلمانی که قبول نکردم

    • بدون نام

      بنده خدا بزارین بره استراحت کنه آخه خودشو کشت هی از همه درخواست داشت تعریف اربابش کیروشو بکنن...حتی از بقال خارجی هم پرسید کاروس خوبه مگه نه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج