۷۴۱۸۳۰
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

دلیل اتفاقات عجیب در بازی دوستانه پرسپولیس

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس دلیل تغییر حریف تدارکاتی این تیم و همچنین حضور دروازه‌بان سوم سرخپوشان در ترکیب تیم حریف را عنوان کرد.

خبرگزاری تسنیم: پرسپولیس شب گذشته در یک بازی دوستانه به مصاف تیم تولومر کرواسی رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۶ بر صفر شکست دهد، این در حالی بود که پیش از این مسابقه از سوی باشگاه پرسپولیس اعلام شده بود حریف دوستانه سرخپوشان تیم اجکا مجارستان است. اتفاق جالب دیگر این مسابقه حضور ابوالفضل درویش‌وند در درون دروازه تیم حریف بود.

دلیل اتفاقات عجیب در بازی دوستانه پرسپولیس

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره به تسنیم گفت: قبل از مسابقه تبلیغاتی روی پوستر‌ها در مورد بازی‌های دوستانه پرسپولیس در واراژدین انجام شد و روی این پوستر‌ها نام تیم اجکا به عنوان حریف دوستانه ما اعلام شده بود که سایت باشگاه هم از همین تیم به عنوان حریف اول ما نام برد. با توجه به اینکه تیم در دوران تمرینات پرفشار قرار دارد و بازیکنان خسته بودند، برانکو تشخیص داد که به یک تیم دسته سومی بازی کنیم و به همین خاطر به مصاف تیم تولومر رفتیم. حریفان دیگر ما در این اردو از تیم‌های خوب کرواسی هستند و نامشان همان تیم‌هایی است که پیش از این اعلام شده بود.

وی افزود: حضور ابوالفضل درویش‌وند هم در درون دروازه تیم حریف خواسته برانکو بود. او می‌خواست دروازه‌بان سوم که فرصت بازی در تیم پیدا نمی‌کند را در این بازی به میدان بفرستد و از این‌رو خواست او دقایقی برای تیم حریف به میدان برود تا شرایطش ارزیابی شود. ضمن اینکه حریف دروازه‌بان هم داشت و به جای درویش‌وند به میدان آمد. فیلم مسابقه موجود است و آنهایی که به این مسئله شک دارند می‌توانند آن را مشاهده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      آره بابا تو خوبی

    • بدون نام

      حالا این دیدار تدارکاتی چرا اینقدر واسه نشریه شما مهم شده ؟ مثلا نقطه ضعف گیر اوردین خب که چی نکنه پرسپولیس باید واسه اینکه گلر سومش را گذاشته تو دروازه حریف باس بره کمیته اخلاق خخخخ

    • بدون نام

      سوژه دیگه‌ای نبود؟

    • داود ابراهیم خانی

      لنگ حقیر

    • بدون نام

      چه حالیم میکنن که ۶ تا زدن
      خدایی نکنین اینکارارو پایه خنده هستین به اندازه کافی

    • بدون نام

      افرین به برانکو با این تدیبر اما زیاد روی تغییر نام تبلیغ شده مانورندید چون تیم ملی در دوسال گذشته فقط از تمام حریفانی که نام برد برای مسابقه تدارکاتی هیچکدام حاضر به بازی نشدند و سیرا لئونشون هم تقلبی در امد و فردوسی پور گفت تیم محلی دست پنجم یک کشور رو با دمپایی اوردن ایران بجای تیم ملی اون کشور.......حتی هتل رو ترک نمیکردن و با زور پلیس انداختشون بیرون وبردشون فرودگاه!!!

    • بدون نام

      هر چی درمیاد از این لنگیا برمیاد!!!

    • بدون نام

      خاک برسربرانکو حسود

    • Arvinsky

      بازهم آبروریزی کردن لنگیها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج