جاباما
۷۳۴۶۷۷
۱ نظر
۵۰۱۹
۱ نظر
۵۰۱۹
پ

بررسی سیتروئن کراس‌اوور C۵ ایرکراس؛ فرانسوی خوش قدم!

شهر پاریس اندکی پیش شاهد یک رونمایی بزرگ از شرکت سیتروئن بود که این شرکت اقدام به رونمایی از یک کراس‌اوور بسیار زیبا کرد که قطعا چشم هر بیننده‌ای را به یاد طراحی منحصر بفرد این خودروساز می‌اندازد. کراس‌اوور C۵ ایرکراس سیتروئن یک محصول تازه وارد از این شرکت است که مدل جدید شده سی۵ ایرکراس این شرکت فرانسوی است.

وبسایت چرخان: شرکت سیتروئن اندکی پیش در پاریس اقدام به رونمایی از کراس‌اوور C۵ ایرکراس کرد که محصول جدید این شرکت بوده و نسبت به مدل قبلی این خودرو تفاوت‌هایی را داشته اشت. کراس‌اوور C۵ ایرکراس سیتروئن را می‌توان یکی از خودروهای به صرفه و اقتصادی این شرکت نامید چرا که از قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا برخوردار است. این خودرو در دو مدل بنزینی و ۳ مدل دیزلی به بازار عرضه خواهد شد.

بررسی سیتروئن کراس‌اوور C5 ایرکراس؛ فرانسوی خوش قدم!

سیتروئن اعلام کرده است که کراس‌اوور C5 ایرکراس بر روی فناوری‌های مربوط به سیستم تعلیق و همچنین صندلی‌های راحت تمرکز داشته و ادعای کیفیت در این دو موضوع را دارد. مهندسین این شرکت مدعی هستند کراس‌اوور C5 ایرکراس سیتروئن مانند یک قالی پرنده عمل می‌کند و افرادی که به دنبال یک رانندگی بسیار آرام و نرم هستند روی این کراس‌اوور حساب ویژه‌ای باز کنند.

بررسی سیتروئن کراس‌اوور C5 ایرکراس؛ فرانسوی خوش قدم!

طبق اعلام کارشناسان بازار خودرو این ادعای سیتروئن بعدا می‌تواند مشکل ساز باشد ولی مهندسین شرکت مدعی هستند ضربه گیرهای هیدرولیک و پیشرفته در سیستم تعلیق خودرو باعث می‌شود که پستی و بلندی‌های جاده در داخل کابین حس نشده و کمترین تاثیر را روی خودرو بگذارند.

بررسی سیتروئن کراس‌اوور C5 ایرکراس؛ فرانسوی خوش قدم!

از دیگر دلایل راحتی موجود در این خودرو صندلی‌های بسیار با کیفیت آن است کامفورت سیت نامیده شده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این صندلی‌ها با توجه به نوع ساخت و کیفیت ساخت، راننده و سرنشینان را به یاد مبل‌های خانگی می‌اندازد و راحتی آنها را در داخل خودرو به سرنشینان هدیه می‌دهد.

بررسی سیتروئن کراس‌اوور C5 ایرکراس؛ فرانسوی خوش قدم!

از دیگر مزایای صندلی‌های این خودرو قابلیت تا شدن آنهاست تا زمان‌هایی که صاحب خودرو قصد دارد یک جسم بزرگ را در داخل خودرو جا دهد، از فضای بیشتری برخوردار باشد. به طور معمول صندلی عقب این خودرو چیزی در حدود ۵۷۰ تا ۷۲۰ لیتر ظرفیت دارد که با تا شدن صندلی‌های عقب این خودرو به ۱۶۳۰ لیتر ارتقا پیدا می‌کند.

بررسی سیتروئن کراس‌اوور C5 ایرکراس؛ فرانسوی خوش قدم!

از دیگر مواردی که می‌توان در مورد کراس‌اوور C5 ایرکراس سیتروئن گفت امنیت بسیار بالای آن است که البته نشان اصلی سیتروئن در تمام محصولاتش است. آخرین استانداردهای ایمنی خودرو در این محصول به کار گرفته شده است و تجهیزات ایمنی آن بسیار تکمیل است. استاندارهایی همچون سیستم ترمز خودکار، کروز کنترل هوشمند، سیستم کنترل چسبندگی و سیستم هشدار بین خطوط در این خودرو تعبیه شده است که به یک رانندگی امن و ایمن کمک می‌نماید.

بررسی سیتروئن کراس‌اوور C5 ایرکراس؛ فرانسوی خوش قدم!

از دیگر نکات قابل ذکر و جالب در مورد کراس‌اوور C۵ ایرکراس سیتروئن آپشن‌بندی آن توسط سیتروئن است که مشتریانی که دنبال آپشن‌های بیشتر برای سرگرمی هستند می‌توانند به طور مثال این خودرو را با یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی جلوی راننده و یک نمایشگر۸ اینچی روی کنسول سفارش دهند. همچنین تودوزی و نمای داخلی این خودرو نیز رنگ بندی‌های متفاوتی دارد که مشتری قادر به انتخاب هر کدام از رنگ‌های نارنجی، مشکی، بژ و خاکستری است تا بتواند طبق سلیقه خود علاوه بر رنگ بیرونی، رنگ داخل خودرو را نیز تعیین نماید.

بررسی سیتروئن کراس‌اوور C5 ایرکراس؛ فرانسوی خوش قدم!

کراس‌اوور C5 ایرکراس سیتروئن دارای مدل‌های مختلفی است که مدل PureTech 130 با یک گیربکس ۶ سرعته دستی و PureTech 180 این خودرو با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به مشتریان قابل تحویل است. همچنین علاقه مندان به خرید مدل‌های دیزلی می‌توانند این خودرو را در مدل BlueHDi 130 با گیربکس دستی یا اتوماتیک سفارش دهند و همچنین BlueHDi 180 نیز در مدل کاملا اتوماتیک به مشتریان قابل عرضه است.

بررسی سیتروئن کراس‌اوور C5 ایرکراس؛ فرانسوی خوش قدم!

از دیگر اطلاعات موجود در مورد کراس‌اوور C۵ ایرکراس سیتروئن می‌توان به عرضه پلایگن هیبریدی این خودرو در اواخر سال ۲۰۱۹ اشاره کرد. قابل ذکر است که این نخستین خودروی پلاگین هیبریدی سیتروئن در سال ۲۰۱۹ خواهد بود. البته طبق شنیده‌ها سیتروئن برنامه زیادی برای عرضه مدل‌های مختلف از این رده خودروها را دارد که شاید سال ۲۰۱۹ آغاز بزرگی برای آنها باشد.

بررسی سیتروئن کراس‌اوور C5 ایرکراس؛ فرانسوی خوش قدم!

در مورد قیمت این خودرو اطلاعات در دست نیست ولی در مورد عرضه کراس‌اوور C5 ایرکراس سیتروئن در بازار باید گفت که بازار اروپا تنها بازاری است که در حال حاضر برای این خودرو در نظر گرفته شده است و برای عرضه این خودرو در سایر قاره‌ها تصمیم گیری نشده و یا حداقل اطلاعاتی به بیرون درز نکرده است.

به نظر می‌رسد این خودرو در انتهای سال ۲۰۱۹ وارد بازارهای دیگر خواهد شد و با توجه به ادعای مسئولین سیتروئن قیمت متعادلی در برابر رقبای موجود خواهد داشت تا سهم بازار این شرکت را افزایش دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پراید

      ماشین فقط پراید اینا هر کاری بکنند به پای پراید نمیرسند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج