جاباما
۷۳۳۶۲۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

بازی با مراکش نباید معیار عملکرد آزمون باشد

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اینکه بخواهیم یک بازی را معیار عملکرد یک بازیکن بدانیم ناجوانمردانه است و آزمون در مرحله مقدماتی خدمات زیادی به تیم ملی کرد.

خبرگزاری میزان: پژمان جمشیدی در خصوص بازی دوم تیم ملی کشورمان درمرحله مقدماتی جام جهانی مقابل اسپانیا، اظهار داشت: بازی فوق‌العاده سختی مقابل اسپانیا داریم، اما تیم ما در خط دفاعی قدرتمند است و با همین سیستم کار را برای آرژانتین سخت کردیم ضمن اینکه پیروزی مقابل مراکش هم روحیه تیم ما را در این بازی به شدت بالا برد و بازیکنان را به یک خود باوری رساند.

وی درباره ترکیبی که کی‌روش در این بازی استفاده خواهد کرد، تصریح کرد: خیلی کم پیش می‌آید که کی‌روش به ترکیب تیمش دست بزند و به نظر من در این بازی هم سرمربی تیم ملی تیم را با همان ترکیب بازی مقابل مراکش به میدان خواهد فرستاد.

پیشکسوت فوتبال کشور درباره عزت‌اللهی و اضافه شدن او به تیم، گفت: در پست هافبک دفاعی ابراهیمی عالی بود و از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی ایران در بازی قبلی بود اما باید ببینیم نظر کی‌روش در این مورد چیست. شاید بخواهد از ۲ هافبک دفاعی مقابل اسپانیا استفاده کند.

جمشیدی درمورد انتقاداتی که از آزمون در بازی مقابل مراکش شد، خاطرنشان کرد: اینکه بخواهیم یک بازی را معیار عملکرد یک بازیکن بدانیم بسیار ناجوانمردانه است، آزمون در مرحله مقدماتی خدمات زیادی به تیم ملی کرد و ما نباید زحمات او را فراموش کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی از ۲ بازی بعدی خود امتیاز می‌گیرد، تاکید کرد: من به این ۲ بازی خوشبین هستم، جام جهانی روسیه، جام شگفتی‌ها خواهد بود و هیچ چیزی دور از دسترس نیست. همانطور که ایسلند توانست آرژانتین را متوقف کند و مکزیک آلمان را شکست دهد ما هم می‌توانیم از اسپانیا و پرتغال امتیاز بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله، مقابل اسپانیا خودش نشون میده!
      خخخخخخخخخخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج