جاباما
۷۳۱۲۴۴
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

برنامه‌ی هیث لجر برای ادامه‌ی داستان جوکر

خانواده‌ی «هیث لجر» (Heath Ledger)، بازیگری که نقش یکی از به‌یادماندنی‌ترین دشمن‌های بتمن را ایفا کرد، گفته‌اند که هیث قرار بوده تا در دنباله‌ی فیلم The Dark Knight «شوالیه تاریکی» بازگردد.

سینما گیمفا: خانواده‌ی «هیث لجر» (Heath Ledger)، بازیگری که نقش یکی از به‌یادماندنی‌ترین دشمن‌های بتمن را ایفا کرد، گفته‌اند که هیث قرار بوده تا در دنباله‌ی فیلم The Dark Knight «شوالیه تاریکی» بازگردد.

برنامه‌ی هیث لجر برای ادامه‌ی داستان جوکر

ده سال از مرگ غم‌انگیز هیث لجر و اکران شوالیه‌‌ی تاریکی می‌گذرد و حال خواهر او، کیت لجر، گفته که هیث مشتاق بوده تا دوباره برای ایفای نقش جوکر به گاتهام در فیلم The Dark Knight Rises «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» بازگردد. کیت لجر همچنین در رابطه‌ با انتشار مستند I Am Heath Ledger «من هیث لجر هستم» گفته بود که این بازیگر برنده‌ی اسکار بسیار به هنرنمایی‌اش در شوالیه تاریکی افتخار می‌کرده و برنامه‌هایی برای یک فیلم دیگر هم داشته است.

«او عاشق کار کردن با کریستوفر نولان (Christopher Nolan)، کریستین بیل (Christian Bale) و گری اولدمن (Gary Oldman) بود. بهترین اوقات را حین ساخت فیلم بتمن داشت. وقتی برای کریسمس به خانه آمد، نمی‌توانست صبر کند تا همه چیز را برای‌مان تعریف کند، و صدا و خنده‌های جوکر را نشان‌مان می‌داد. خیلی به‌ ما خوش گذشت.»

اوایل سال میلادی جاری، خالق سه‌گانه بتمن یعنی کریستوفر نولان، صحبت‌هایی درباره هنرنمایی غیرقابل پیش‌بینی و خارق‌العاده‌ی لجر در نقش شاهزاده‌ی جرم و جنایت کرده بود. در طی مصاحبه‌ای با «BBC Radio One» نولان گفت که خیلی باعث افتخارش بوده که با لجر کار کند و همچنین شاهد دریافت جایزه اسکار بعد از مرگش باشد.

هیث لجر قبل از اکران فیلم شوالیه تاریکی از دنیا رفت و نتوانست شاهد نتیجه‌ی این فیلم باشد. او برای هنرنمایی‌اش نامزد دریافت اسکار بهترین بازیگر مکمل مرد شد که توانست برنده‌ی آن هم باشد. خانواده‌ی لجر به نیابت از او جایزه را دریافت کردند و حرف‌هایی درباره‌ی اثری که او از خود به جا گذاشته بود در مقابل بزرگان سینما زدند.

لجر همچنین برنده‌ی جایزه گلدن‌گلوب هم شده بود و این کریستوفر نولان بود که جایزه را دریافت کرد. او به همه یادآور شد که لجر چه بازیگر بزرگ و فوق‌العاده‌ای بوده و از دست دادنش برای همه غیرقابل‌باور و غم‌انگیز است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج