۷۲۹۳۷۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

هاربر از ترس ناکامی Stranger Things می‌گوید

دیوید هاربر (David Harbour) درباره ترس‌ ابتدایی‌اش از ناکامی سریال Stranger Things گفته است.

گیمفا: دیوید هاربر (David Harbour) درباره ترس‌ ابتدایی‌اش از ناکامی سریال Stranger Things گفته است. در حالی که طرفداران مشتاقانه منتظر فصل سوم و سفر هاوکینز در سال ۲۰۱۹ هستند، می‌توان به راحتی گفت که سریال Stranger Things پدیده جهانی شبکه نتفلیکس است. این سریال بخاطر جوّ اسپیلبرگی، بازیگران جوان تاثیرگذار و توانایی علاقمند کردن طرفداران به شخصیت‌های کوچک، ثابت کرده که شبکه‌های نمایش خانگی می‌توانند با شبکه‌های اصلی رقابت کنند.

فاکتور اصلی موفقیت سریال Stranger Things افسر پلیس دوست داشتنی به اسم جیم هاپر با بازی دیوید هاربر است. این شخصیت که نقش اصلی بزرگسال در سریال است، توسط منتقدین بخاطر اینکه حالت اجباری دارد و اجازه می‌دهد چهره‌های جوانتر در مرکز توجه قرار گیرند، اغلب انتخاب می‌شود. با گذشت دو فصل از سریال، مخاطبین هاپر را دیدند که از چالش و درد ناشی از مرگ فرزندش بهبود یافته و رابطه خوبی با الون و جویس بایرس برقرار کرده است.

اما دیوید هاربر ابتدای پخش سریال نگران ناکامی شدید این مجموعه بود و به بازی خود و این پروژه اعتماد نداشت. او در مصاحبه با WTF Podcast اظهار داشت:

وقتی فیلم‌برداری سریال را شروع کردیم، چهار قسمت اول بود که من با خودم فکر کردم، هیچ کس این سریال را نگاه نمی‌کند. به خودم گفتم، من خوب نیستم، فیلم‌نامه هم خوب نیست. و این باعث نشد تلاش نکنیم. همه ما سخت کار کردیم اما حس این را داشتیم که توی حباب هستیم‌. من فکر می‌کردم این سریال شکست می‌خورد. اما خب این یکی از کارهایی بود که انتظارات من خیلی پایین بود و قبل از پخش سریال، من ترسیده بودم.

هاربر از ترس ناکامی Stranger Things می‌گوید


و بعد قرار شد من با یکی که در سریال تلویزیونی موفقی بازی کرده بود، هم بازی شوم. و قبل از اینکه این اتفاق بیفتد، یعنی سه هفته قبل از پخش سریال، هیچ تبلیغی برای سریال در نیویورک نشده بود. هیچ تبلیغی در اتوبوس‌ها نشده بود. و بعد، یک هفته قبل از پخش سریال، هیچ کجا هیچ تبلیغی نشده بود. من با این بازیگر صحبت کردم و به او گفتم که هیچ تبلیغی برای سریال نشده است. به نظرت این نشانه بدی نیست؟ و او جواب داد: آن‌ها دارند سریال را مخفی نگه دارند. آن‌ها سعی دارند مخفی نگهش دارند. و من گفتم، خدایا آن‌ها دارند سریال من را مخفی می‌کنند. و بعد سریال پخش شد و مثل یک روح زمانه شد. حالا عوامل کار می‌گویند که مخصوصا این کار را کردند، مردم می‌گویند خودشان این سریال را کشف کردند و مالک آن هستند و آن را به دوستان‌شان پیشنهاد می‌کنند. و وقتی به این فکر می‌کنی می‌بینی این رفتار و عمل هوشمندانه‌ای بود.

ترس‌ هاربر در رابطه با ناکامی سریال کاملا بی‌مورد بوده چون Stranger Things به موفقیت مالی و انتقادی گسترده‌ای دست یافت و ترس‌ او ناشی از مشکلاتی بوده که برای قضاوت صحیح فیلم داشته است. نمونه‌های زیادی از فیلم و سریال‌های تلویزیونی وجود دارند که امیدی به موفقیت آن‌ها نبوده و سپس به محبوبیت گسترده‌ای دست یافته‌اند. یا بر عکس، پروژه‌هایی بوده‌اند که مورد تبلیغ بازیگران و کارگردان قرار گرفته‌اند و در نهایت عملکرد متوسطی داشته‌اند.

شاید جالب‌تر از همه، این حرف هاربر باشد که طرفداران سریال Stranger Things را سریال خودشان می‌دانند، تاکتیکی که از سوی تیم تبلیغات نتفلیکس بکار برده شد. نتفلیکس توانست با موفقیت، حس رمزآلود و مالکیت را برای این سریال ایجاد کند. هرچند تبلیغات هوشمندانه دلیل واقعی بی‌مورد بودن ترس هاربر نیست؛ کیفیت سریال و کار هوشمندانه عوامل سریال نیز بسیار موثر بوده است.

منبع: ScreenRant

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج