۷۲۸۶۵۶
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

انهدام باند کیف قاپان در بهارستان

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری اعضای باند ۴ نفره کیف قاپان حرفه ای با ۱۹۵ فقره سرقت در بهارستان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری اعضای باند ۴ نفره کیف قاپان حرفه ای با ۱۹۵ فقره سرقت در بهارستان خبر داد.

سردار محسن خانچرلی در تشریح این خبر گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان ساکن شهرستان بهارستان در خصوص کیف قاپی و سرقت گوشی های تلفن همراه، پرونده ای در پلیس آگاهی تشکیل و تیمی از کارآگاهان برای شناسایی سارق یا سارقان وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده از مالباختگان و شاهدان مشخص شد که تمامی سرقت ها از سوی چهار نفر با سه دستگاه سواری زانتیا، پژو ۴۰۵ و پراید انجام می شود که با به دست آمدن مشخصات ظاهری متهمان، اقدامات برای دستگیری آنان آغاز شد.

وی ادامه داد: ماموران با راهنمایی شاکیان، بررسی سرنخ‌های موجود و استفاده از شیوه‌های نوین موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان شدند و با کنترل نامحسوس مخفیگاه متهمان و جمع‌آوری مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی، آنان را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از خودرو و محل، مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل کیف زنانه، لپ تاپ، پاوربانک، لوازم آرایشی و ... کشف کردند.

خانچرلی با بیان اینکه متهمان پس از دستگیری به پلیس آگاهی منتقل شدند، خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر ۱۹۵ مورد کیف و گوشیقاپی در شهرستان‌های بهارستان، اسلامشهر، شهریار و رباط کریم اعتراف کردند و تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف 195 کیلو و 620 گرم تریاک در شهریار

فرمانده انتظامی غرب استان تهران همچنین از کشف ۱۹۵ کیلو و ۶۲۰ گرم تریاک در شهریار خبر داد و در این باره گفت: در راستای برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان موادمخدر، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر در محور "شهریار - ملارد" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران پس از تعقیب و گریز کوتاهی موفق شدند خودرو را متوقف و در بازرسی از صندوق عقب خودرو ۱۹۵ کیلو و ۶۲۰ گرم تریاک را کشف کنند.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف شد، خاطر نشان کرد: در این رابطه دو نفر دستگیر و به همراه مواد مکشوفه به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن۱۱۴۹

      کاش انهدام باند اختلاص گران و انهدام باند مسولان دزد و دولتمردان اختلاصگر هم از خبرها شنیده میشد

    • بدون نام

      محسن ۱۱۴۹ همنام بنده
      خود شما پارسال با رای ۲۴ میلیونی دزدان‌رو باز انتخاب کردین تا ۱۴۰۰ همین آش و همین کاسه غر غر نکنید که بدجور پاهاتون‌گیرا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج