جاباما
۷۲۵۳۹۱
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

ال‌جی از گوشی V۳۵ ThinQ رونمایی کرد

همانظور که انتظار میرفت، ال جی سرانجام از پرچمدار جدید خود V۳۵ ThinQ رونمایی کرد. در مقایسه با V۳۰S ThinQ که در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا از آن رونمایی شد، این گوشی دارای آخرین نسخه از چیپ ست کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸۴۵ است.

وب‌سایت سخت‌افزار: همانظور که انتظار میرفت، ال جی سرانجام از پرچمدار جدید خود V۳۵ ThinQ رونمایی کرد. در مقایسه با V۳۰S ThinQ که در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا از آن رونمایی شد، این گوشی دارای آخرین نسخه از چیپ ست کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸۴۵ است. البته جالب است بدانید که خود V۳۰S هم نسخه آپگرید شده V۳۰ می باشد که حافظه رم آن به ۶ گیگابایت رسیده است.

ال‌جی از گوشی V35 ThinQ  رونمایی کرد

گوشی جدید ال جی، V35 تین کیو دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی OLED تمام صفحه (FullVision) با رزولوشن 1440x2880 پیکسل و با پشتیبانی از HDR10 است. در بخش دوربین این گوشی پیشرفت های قابل ملاحظه ای مشاهده می شود که بیشتر آن به دلیل آوردن دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی G7 ThinQ به این گوشی است. V30 دارای دوربین دوگانه با سنسورهای 16+13 مگاپیکسلی بود، اما حالا هر دو سنسور 16 مگاپیکسلی می باشند. دوربین سلفی هم به همین ترتیب از 5 به 8 مگاپیکسل آپگرید شده است. البته دوربین اصلی از حالت عکاسی فوق روشن که در G7 وجود دارد نیز بهره می برد.
چیپ ست اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام این گوشی با ۶ گیگابایت حافظه رم همراه شده است. در خصوص فضای ذخیره سازی دو انتخاب وجود دارد؛ نسخه ۶۴ گیگابایتی و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی. صرف نظر از انتخاب هرکدام شما می توانید با کارت حافظه microSD این فضا را افزایش دهید. V۳۵ تین کیو نیز دارای امضای انحصاری ال جی در بخش صوتی یعنی Quad DAC (مبدل چهار گانه دیجیتال به آنالوگ) به همراه قابلیت هایی برای بهبود صدا از جمله DTS:X بهره می برد. یک جفت هدفون Bang & Olufsen یا همان B&O نیز همراه گوشی خواهد بود.

V۳۵ تین کیو مانند دیگر پرچمداران کمپانی ال جی، دارای گواهینامه مقاومت نظامی MIL-STD ۸۱۰G و ضد آب و غبار IP۶۸ می باشد. ظرفیت باتری این گوشی ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد که در مقایسه با G۷ به میزان ۱۰ درصد افزایش یافته است و از قابلیت شارژ سریع ۳.۰ پشتیبانی می کند. وی۳۵ تین کیو با اندروید ۸.۰ اوریو در درون جعبه عرضه خواهد شد.

به طور کلی می توان گفت که گوشی V۳۵ ThinQ ال جی همان G۷ ThinQ است، بدون بریدگی نمایشگر و چند تغییر جزئی. قیمت گوشی جدید ال جی ۹۰۰ دلار است، پیش فروش آن از ۱ ژوئن (۱۱ خرداد) آغاز می شود و از ۸ ژوئن (۱۸ خرداد) در بازار آمریکا به فروش خواهد رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج