جاباما
۷۲۴۹۹۹
۷ نظر
۵۰۱۱
۷ نظر
۵۰۱۱
پ

شوک به طرفداران سریال محبوب «مردگان متحرک»

اندرو لینکولن، بازیگر نقش اول سریال «مردگان متحرک» از این سریال خارج خواهد شد.

زومجی: گزارش‌های جدید حاکی از آن است که اندرو لینکولن بازیگر نقش شخصیت ریک گریمز، بعد از فصل نهم دیگر در سریال "مردگان متحرک"حضور نخواهد داشت.

شوک به طرفداران سریال محبوب «مردگان متحرک»

درست از سال ۲۰۱۰ که ساخت و پخش سریال "مردگان متحرک" کلید خورد، اندرو لینکولن در میان تیم بازیگری این مجموعه‌ی درام و زامبی شبکه AMC بوده است. او در طی این سال‌ها، نقش رهبر گروه، یعنی شخصیت ریک گریمز را ایفا می‌کرد. با این حال، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اعلام شده که این بازیگر محبوب قرار است این مجموعه را بعد از اتمام پخش فصل بعدی که در سال آینده به روی آنتن می‌رود، ترک کند.

این خبر جدید توسط سایت خبری کولایدر منتشر شده که اعلام کرد، فصل نهم سریال مردگان متحرک، آخرین فصل این بازیگر خواهد بود. از طرف دیگر، سایت خبری کامیک بوک هم از منابع مستقل و معتبر خود چنین صحبت‌هایی را شنیده است. به علاوه یکی از همین منابع عنوان کرده که خود شبکه AMC قرار است پیش از قسمت نهایی لینکولن، خبر خروج او از تیم را به طور رسمی اعلام کند.

اگرچه این موضوع کاملا طبیعی است که اندرو لینکولن واقعا بخواهد تیم سریال مردگان متحرک را ترک کند زیرا تقریبا نزدیک به یک دهه است که همین یک نقش به خصوص را ایفا می‌کند، اما از طرف دیگر هم شخصیت ریک از همان ابتدای داستان یکی از نقش‌های اصلی مجموعه بوده است. در کتاب‌های کمیک که سریال مردگان متحرک از آنها الهام گرفته است، ریک همچنان همان شخصیت اصلی و محوری داستان باقی می‌ماند. با این اوصاف، زمانی که لینکولن بخواهد از داستان خارج شود، یک انحراف جدی و چشمگیر بین داستان سریال و کتاب اتفاق خواهد افتاد.

چندی پیش هم در طی خبر دیگری اعلام شده بود که هم‌بازی اندرو لینکولن یعنی لورن کوهن که از فصل دوم سریال مردگان متحرک نقش شخصیت مگی را ایفا می‌کرد، قرار است در فصل نهم این مجموعه، در تعداد قسمت‌های کمتری نسبت به فصل‌های قبل حضور خواهد داشت. در ماه مارس سال جاری میلادی، اینگونه گزارش شده بود که کوهن در تمدید قرارداد خود برای فصل نهم کمی تردید می‌کرد به امید اینکه بتواند برخی از بخش‌های قرارداد خود را بهبود ببخشد و اوضاع را به نفع خود تمام کند. اگرچه او در نهایت این قرارداد حضور در فصل نهم را امضا کرد، اما تنها در ۶ قسمت این فصل ایفای نقش خواهد کرد. از طرف دیگر کوهن در حال فیلمبرداری یک اثر درام دیگر است. او قرار است در سریال Whiskey Cavalier شبکه ABC ایفای نقش کند.

کولایدر در ادامه گزارش جدید خود عنوان کرد، با توجه به اینکه بعد از فصل نهم، هم اندرو لینکولن و هم به احتمال زیاد لورن کوهن قرار است این مجموعه را ترک کنند، شبکه AMC به دنبال راهی است که نورمن ریداس را که نقش شخصیت بسیار محبوب دریل را ایفا می‌کند، تبدیل به نقش اصلی و محوری کند. حتی این شبکه به ریداس قول یک جبران اساسی را داده که بتواند این بازیگر را در تیم نگه دارد.

تا به امروز هنوز هیچ تاریخ قطعی‌ای برای آغاز پخش فصل نهم سریال "مردگان متحرک" منتشر نشده است اما انتظار می‌رود که در پاییز سال جاری، به روی آنتن شبکه AMC برود. فصل نهم اولین فصلی است که زیر نظر یک شورانر جدید به نام آنجلا کانگ ساخته می‌شود. کانگ جایگزین اسکات گیمپل شده است. اگرچه این مجموعه تلویزیونی همچنان پرطرفدار است، اما میزان بینندگان آن در فصل هشتم نسبت به فصل‌های قبل پایین‌تر آمده و به نوعی می‌توان گفت که یک رکورد به نام خود ثبت کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اوستا

      زیباترین سریال تاریخ سینما جهان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو باوو

      • بدون نام

        یا سریال نمیبینی یا نمیدونی سریال خوب چیه، سریال lost وGOT جزو بهترین سریال های فانتزی هستن

    • بدون نام

      این سریالو همینطور بیخود دارند کش میدن.هی میرن تو لوکیشنهای مختلف همون چالشهای قدیمی رو تکرار می کنند و هی کنسرو می خورند.من نمی دونم چرا تاریخ انقضای این کنسروها تموم نمیشه!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخ دقیقا

    • Alireza

      از حق نگذریم اولش سریالِ بدی نبود ولی با کش دادن بیخود و بی جهت سریال خرابش کردن...

    • امید حسناوی

      من دنبالش میکردم ولی زیاد کشدار شد
      دیگه ادامه ندادم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج