۷۲۳۲۶۷
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

کنایه حسن روشن به مدیرعامل استقلال

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: باشگاه استقلال کوچک نیست که مدیرعامل آن بخواهد برای مذاکره با بازیکنی به کشور دیگری برود.

خبرگزاری تسنیم: حسن روشن درباره حضورش در مراسم کانون هواداران باشگاه استقلال اظهار داشت: این مراسم از طرف هواداران بود. آنها آنقدر فهم و شعور داشتند که چنین قدمی بردارند. ما از طرف باشگاه که دعوت نشدیم، اما به مراسم هواداران دعوت شدیم. اگر چه با این مدیریت در استقلال، به جشن قهرمانی دعوت هم می‌شدم، شرکت نمی‌کردم.

وی در مورد دغدغه اصلی باشگاه استقلال برای حفظ مامه تیام گفت: درصد جدایی تیام بیشتر از حفظ اوست. بارها گفته‌ام که تصمیم‌گیری‌ها در استقلال قائم به شخص است و کمیته‌ای نیست. گروهی وجود ندارد که بتوانند به باشگاه کمک کنند. برای پرسپولیس هم همین شرایط وجود دارد. وقتی تیمی اول تا سوم شده و در رقابت‌های دیگر هم به موفقیت می‌رسد، بازیکنانش صحبت‌ از پول‌های میلیاردی می‌کنند. اینجاست که باشگاه باید آینده‌نگری می‌کرد. وقتی تیمی به موفقیت می‌رسد، توقع بازیکنانش از باشگاه بالا می‌رود.

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: در استقلال و پرسپولیس، بیشتر تصمیم‌گیری‌ها قائم به شخص شده و گروهی عمل نمی‌کنند. چندی پیش حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس را دیدم. او در این مدتی که در رأس باشگاه قرار گرفته، شکسته شده است. باشگاه خوب هیئت مدیره‌ای می‌خواهد که بازوهایش باشد. یعنی وقتی کمیته‌ای در باشگاه تشکیل شد، تصمیم‌گیری‌ها را به هیئت مدیره برده و پس از تأیید به امضای مدیرعامل برساند. متأسفانه در دو باشگاه پرطرفدار ما همه چیز برعکس است.

روشن ادامه داد: اصلاً صورت خوشی نداشت که مدیرعامل باشگاه برای مذاکره با بازیکن به ترکیه برود. آنها با این کار استقلال را کوچک کردند، در صورتی که استقلال باشگاه کوچکی نیست. وقتی مدیری این‌طوری دنبال بازیکن برود، قطعاً بازیکن هم عکس‌العمل‌های خودش را خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جالب اینجاست که مدیرعامل باشگاه استقلال میره ترکیه برا مذاکره با تیام و بدتر اینکه تیام سر قرار ملاقات حاضر نمیشه این افتضاح تر ه وقتی تیام دلش با تیم نباشه و به خاطر پول بخواد بره همون بهتره که نباشه تیام لیاقت این همه هوادار نداره به اندازه کل جمعیت سنگال تماشاگر میاد تیامو تشویق میکنن بعد این مرتیکه کلاس میزاره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگرتیام حفظ بشه امسال سه گانه میگیریم

      • بدون نام

        پسر خوب معلومه فوتبالی فکر نمیکنی .به بازیکنی که با جان و دل تواین مدت کم برای استقلال زحمت کشید و گل‌های با ارزشی زد.


        چ
        میگی مرتیکه!!!! انصافت کجا رفته ۹۰۰هزار دلار پولی نیست که به اندازه تمام خارجی ها که با شکایت خود از استقلال

      • ناصر

        خیلی خیلی بی انصافی .تقصیر تیام نیست .تقصیر مسولین بی کفایت استقلال است که نمیتونن یک قرارداد حرفه ای با یک بازیکن با کیفیت خارجی ببندم.یا حق .کمی بدون تعصب حرف بزن

    • فرشاد

      تو حرف مفت نزن...امثال مثل تو به استقلال خیانت میکنن همش بلدی انتقاد کنی همه بدن تو‌خوبی...خودت برای استقلال چیکار کردی...؟؟!!!!!!

    • بدون نام

      توبمیرحسن افغانی خاین بی غیرت وطن وهم وطن فروش لیاقت ایران وایرانی بزرگ ونداری لعنتی حسن خاموش پلشت احمق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج