۷۲۲۷۴۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

کنسول‌های بازی Xbox با ۱۲۰ هرتز!

در نهایت بروزرسانی مایکروسافت برای کنسول های نسل ۸ و ۸.۵ این شرکت منتشر شد. طی این آپدیت، کنسول های بازی Xbox One X و Xbox One S زین پس امکان اجرای بازی ها با فرکانس ۱۲۰ هرتز را دارا هستند؛ اما این فرکانس تنها در دقت های ۱۰۸۰p و ۱۴۴۰p اجرایی می گردد و بازی با دقت ۴K/UHD، در این فرکانس ممکن نیست چرا که سخت افزار داخلی آنها فاقد این توانایی است.

وبسایت سخت افزار: در نهایت بروزرسانی مایکروسافت برای کنسول های نسل ۸ و ۸.۵ این شرکت منتشر شد. طی این آپدیت، کنسول های بازی Xbox One X و Xbox One S زین پس امکان اجرای بازی ها با فرکانس ۱۲۰ هرتز را دارا هستند؛ اما این فرکانس تنها در دقت های ۱۰۸۰p و ۱۴۴۰p اجرایی می گردد و بازی با دقت ۴K/UHD، در این فرکانس ممکن نیست چرا که سخت افزار داخلی آنها فاقد این توانایی است. به یاد داشته باشید که برای این منظور، نیازمند تلویزیون و یا مانیتورهایی هستید که از فرکانس ۱۲۰ هرتز پشتیبانی نمایند.

کنسول‌های بازی Xbox با ۱۲۰ هرتز!

هر دو کمپانی "سونی" و "مایکروسافت" برای هر چه نزدیک تر شدن به عملکرد سیستم های PC، تلاش هایی را در پی گرفته اند که یکی از آنها بالا رفتن نرخ فرکانس بازی ها است. با این وجود کنسول بازی Xbox One ساده، با درگاه HDMI 1.4، امکان رسیدن به این فرکانس را دارا نیست. از سوی دیگر، ای ام دی به تازگی فناوری AMD Radeon FreeSync 2 را توسعه داده است و حتی کار به تلویزیون ها نیز کشیده شده و سامسونگ نیز در روزهای اخیر آپدیتی را ارائه کرده است که پشتیبانی از AMD Radeon FreeSync 2 در آن لحاظ شده است.

کاربران می توانند گزینه های تنظیمات ویدئو و فرکانس را پس از آپدیت کنسول خود، از داشتبورد جدید تغییر دهند. شایان ذکر است که کنسول های فوق، از فناوری AMD Radeon FreeSync نیز بهره می برند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج