۷۲۲۳۸۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

عباسی: مخالفتی با واگذاری باشگاه به زنوزی ندارم

عضو هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی،‌ گفت: هیچ مخالفتی با واگذاری مالکیت باشگاه تراکتورسازی به محمد رضا زنوزی ندارم و این بحث‌ها با هدفی خاص مطرح می‌شود.

فارس: سعید عباسی، عضو هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی در مورد مطرح شدن شایعه عدم موافقت او با واگذاری مالکیت باشگاه تراکتورسازی به محمدرضا زنوزی گفت: من عضو کمیته نقل و انتقال باشگاه نیستم و با توجه به اینکه زمانی مدیرعامل باشگاه بودم درخواست کردم عضو این کمیته نباشم. اما هر تصمیمی که در این رابطه گرفته شود من آن را امضا می‌کنم.

وی در مورد بحث انتقال امتیاز باشگاه به زنوزی گفت: در گذشته صحبت‌هایی در مورد انتقال امتیاز باشگاه داشتیم اما اینکه الان چطور می‌گویند من با این مسئله مخالف هستم را نمی‌دانم.یکی از برنامه‌هایی که زمان حضورم در باشگاه دنبال می‌کردم همین موضوع بود. قرار بود در اتمام لیگ در سال ۹۵ امتیاز واگذار شود اما در ادامه آن اتفاقات رخ داد.

عضو هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی در ادامه تأکید کرد: در مدتی که مدیرعامل باشگاه بودم همیشه زنوزی نسبت به تیم محبت داشت و بدون هیچ چشم‌داشتی به یاری تراکتورسازی می‌آمد. او با وجود اینکه گسترش فولاد و ماشین‌سازی را در اختیار داشت همواره می‌گفت تراکتورسازی تیم اول من است. در مقطعی که تراکتورسازی در آسیا بود و چند تن از بازیکنان گسترش فولاد به تیم ما آمدند زنوزی نقش به‌سزایی داشت. حالا چطور می‌شود با وجود این کمک‌ها من بخواهم با این مسئله مخالفت کنم.

وی در پایان گفت: همیشه در بحث انتقال مالکیت باشگاه پیشقدم بودم و اینکه اکنون این حواشی مطرح می‌شود نشان می‌دهد در پی این صبحـت‌ها اهداف خاصی دنبال می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      یاشاسین تراکتور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج