جاباما
۷۲۰۴۸۰
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

پاداش آقای گلی علیپور باور نکردنی است

قبل از شروع لیگ شانزدهم، قرارداد علیپور را با رقم بسیار ناچیز ۲۵۰ میلیون تومان (در همان زمان، قرارداد بازیكنان دیگر پرسپولیس ۹۵۰ میلیون تومان بود) تا سه فصل تمدید كردند.

خبر ورزشی: قبل از شروع لیگ شانزدهم، قرارداد علیپور را با رقم بسیار ناچیز ۲۵۰ میلیون تومان (در همان زمان، قرارداد بازیكنان دیگر پرسپولیس ۹۵۰ میلیون تومان بود) تا سه فصل تمدید كردند. حالا دو فصل از آن گذشته و علیپور آقای گل لیگ برتر شده است. در میانه‌های فصل، وقتی مهدی طارمی محروم بود، علیپور با گل‌هایش جور این مهاجم را كشید و نه تنها آقای گل پرسپولیس شد بلكه توانست به قهرمانی سرخپوشان كمك شایانی كند. این اتفاق در كنار عملكرد خیره‌كننده علیپور در زمین و همچنین اخلاق حرفه‌ای كه داشت، باعث شد مدیران جدید باشگاه راضی به بالا بردن رقم این قرارداد شوند.

آنها رقم قرارداد علیپور را تا حدود دو و برابر نیم بالا بردند اما آپشن‌های قرارداد سر جای خود باقی ماند. حالا علیپور كه آقای گل لیگ شده، بابت رقم زدن این عنوان تنها ۱۰ درصد از قراردادش را دریافت می‌كند اما این ۱۰ درصد از قرارداد ۲۵۰ میلیونی و اصلی علیپور خواهد بود. به معنای دیگر، باشگاه حاضر نیست بیش از ۲۵ میلیون تومان بابت آقای گلی در لیگ برتر به علیپور پرداخت كنند و این در حالی است كه مهدی طارمی آقای گل فصل‌های پانزدهم و شانزدهم فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، حدود ۱۲۰ میلیون تومان در هر فصل دریافت كرد چون قرارداد بالایی داشت و بعد هم در نیم‌فصل، پرسپولیس را در شرایطی كه حق جذب بازیكن نداشت و به خاطر همین طارمی محكوم شده بود، رها كرد و رفت ولی علیپور در بدترین شرایط ممكن، دست پرسپولیس را گرفت. حالا متمم قراردادش را كنار گذاشته‌اند و از قرارداد اصلی كه توسط علی‌اكبر طاهری با كمترین رقم ممكن برای علیپور نوشته شده بود، قرار است پاداش آقای گلی‌‌اش را بدهند.

عجیب‌تر اینكه علیپور نیز از جمله بازیكنانی است كه فصل قبل به خاطر هدیه دادن پیراهنش به هواداران و همچنین پوشیدن پیراهنی با برندهای دیگر (بدون اینكه از قرارداد باشگاه با اسپانسر اطلاع داشته باشند) حدود ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شده بود و كسر از قراردادش نیز در حسابرسی باشگاه منظور شده است. قرارداد این فصل علیپور احتمالاً تا حدود ۹۵۰ میلیون تومان بالا می‌رود. در شرایط فعلی، قراردادش حدود ۷۰۰ میلیون تومان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      علیپور یدونس

      پاسخ ها

      • رضا

        چی

    • بدون نام

      بعد میگن چرا بازیکن ها برای باشگاه ها طاقچه بالا میذارن

    • تاج کبیر

      من استقلالی ام ولی علیپور رو اندازه داداشم دوس دارم از بس محجوب و مظلومه

    • mosafer

      والا حقش بیشتر از اینهاست پسر بی حاشیه ای هستش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج