جاباما
۷۱۹۱۲۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اولین نمایشگر فوق دقیق اچ دی آر تولید شد

شرکت ایسر نمایشگری جدید به نام Predator X۲۷ با دقت ۴K تولید کرده است. این اولین نمایشگری است که در آن واحد دارای استانداردهای ۴K، HDRو G-Sync است.

خبرگزاری مهر: اگر مشتاق خریداری نمایشگری با نرخ تازه سازی صفحه بسیار بالا، دقت بسیار زیاد و تفکیک و وضوح رنگ استثنایی هستید، خوشحال باشید که بالاخره محصول مورد نظرتان روانه بازار شده است.

اولین نمایشگر فوق دقیق اچ دی آر تولید شد

شرکت ایسر نمایشگری جدید به نام Predator X۲۷ با دقت ۴K تولید کرده است. این اولین نمایشگری است که در آن واحد دارای استانداردهای ۴K، HDRو G-Sync است.

G-Sync فناوری اختصاصی شرکت ان ویدیا برای ارتقای کیفیت نمایش تصویر است که باعث روانی اجرای تصاویر و عدم پرش ناگهانی آنها به خصوص در زمان اجرای بازی های رایانه ای می شود.

فناوری اچ دی آر هم محدوده کنتراست و دقت رنگ ها را توسعه می‌دهد و باعث می شود محدوده رنگ و تعداد رنگ بیشتری را شاهد باشیم. نمایشگر یادشده از فناوری اچ دی آر ده بیتی و نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی می کند. در نتیجه این نمایشگر ۹۹ درصد از طیف رنگ های موجود در طیف رنگ نرم افزارهای گرافیکی شرکت ادوب را تحت پوشش قرار می دهد.

دقت این نمایشگر ۴K به ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل می رسد و همین امر آن را به یک نمایشگر رویایی برای علاقمندان به بازی های ویدئویی مبدل می کند. قیمت این نمایشگر ۲۰۰۰ دلار بوده و قرار است در اول ژوئن روانه بازار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج