جاباما
۷۱۷۷۷۳
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

کشف منابع جدید آب در سیستان و بلوچستان

سخنگوی دولت دیروز در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران گفت: مطالعات خوب و منجر به نتایج مثبت در حوزه آب های ژرف داشتیم که آقای ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور هم خوشبختانه دو روز قبل به من گزارشی داد مبنی بر این که می توانیم به منابع جدید آب در سیستان و بلوچستان دست پیدا کنیم.

روزنامه خراسان: سخنگوی دولت دیروز در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران گفت: مطالعات خوب و منجر به نتایج مثبت در حوزه آب های ژرف داشتیم که آقای ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور هم خوشبختانه دو روز قبل به من گزارشی داد مبنی بر این که می توانیم به منابع جدید آب در سیستان و بلوچستان دست پیدا کنیم.

محمد باقر نوبخت همچنین در پاسخ به این سوال خراسان مبنی براین که برای طرح انتقال آب از دریای عمان چه اقداماتی صورت گرفته و برنامه دولت در خصوص ایجاد آب شیرین کن های بزرگ برای اجرای این طرح چیست؟ با بیان این که الان مقداری از آب منطقه را آب شیرین کن ها از دریای عمان تامین می کند، اظهار کرد: برای این که این آب شیرین کن ها گسترش پیدا کنند الان یک ردیف بودجه برای مطالعاتش وجود دارد ضمن این که در کنار آن ما استفاده از آب های ژرف را هم در دستور کار داریم. رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین با اشاره به تشکیل کارگروهی در اواخر سال گذشته برای بررسی راه های تامین منابع آب با شیوه های مختلف ، خاطرنشان کرد: این کارگروه ها در استان ها هم شکل می گیرد تا دستگاه ها برای تامین آب اقداماتی انجام دهند و پروژه های تامین آب که یکی از روش های آن تبدیل آب شور به شیرین هست، پیشرفت داشته باشد.

وی افزود: الان استفاده از آب دریای عمان در ساحل این دریا انجام می شود اما این که آب به فلات مرکزی هم منتقل شود و چقدر هزینه دارد و برای چه مصارفی باشد در حال مطالعه است ضمن این که ما هم به هیچ وجه در تامین آب مردم سستی به خرج نمی دهیم و تلاش می کنیم هرچیزی را که به مردم در این زمینه اطمینان بدهد ، در سازمان برنامه و بودجه حمایت و مشکل را حل کنیم.یادآور می شود که در باره استحصال آب های ژرف اما و اگر های جدی وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الهی به امید تو! این را هم تمامش کنید تا بعد یک خاکی به سر کنید!

    • بدون نام

      خدا را شکر

    • مرتضی

      خب پس رفت تا سال دیگه اونم شاید!!!!

    • محمدرضا بختیار

      مسولین هنوز یادنگرفتند که پروژه های مطالعاتی و ملی و توسعه زا نیاز به رسانه ای کردن ندارد و نیاز به اقدام و عمل موثر دارد نه فرافکنی و در پشت نظرها و انتقادات پنهان شدن!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرحبا به توـ.رسانه ای کردنشون نشانه ضعیف بودنشون هسته..خیلی ضعیفن

    • بدون نام

      از امارات یاد بگیرید از شیرین کردن دریا برای شرب و کشاورزی استفاده می کنند

    • بدون نام

      هرموقع این آب ژرف پیداشد وبه سطح زمین آمد ازش صحبت کنیده

    • بدون نام

      این هم یک بلوف دیگر از آقا .....بابا این کارا از دولت نوبخت روحا نی برنمیاد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج