جاباما
۷۱۷۵۶۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

پوستر «مأموریت غیر ممکن: سقوط» منتشر شد

پوستر جدیدی از جدیدترین فیلم اکشن تام کروز، Mission: Impossible – Fallout (ماموریت غیر ممکن: سقوط) منتشر شده که نشان می‌دهد تریلر جدید فیلم این هفته منتشر می‌شود.

سینما گیمفا: پوستر جدیدی از جدیدترین فیلم اکشن تام کروز، Mission: Impossible - Fallout (ماموریت غیر ممکن: سقوط) منتشر شده که نشان می‌دهد تریلر جدید فیلم این هفته منتشر می‌شود. در سری ششم این فرنچایز، کروز در نقش اتان هانت باز می‌گردد و خود را در حال تعامل با سقوط از ماجراجویی گذشته می‌یابد در حالی که او و تیم IMF خود باید بعد از اینکه ماموریت‌شان مختل می‌شود، مسابقه بدهند.

پوستر «مأموریت غیر ممکن: سقوط» منتشر شد

البته در فیلم ماموریت غیر ممکن بدل‌کاری‌های زیادی هستند که خود تام کروز انجام‌شان می‌دهد. در یک صحنه، کروز خلبان هلیکوپتر خود در یک صحنه تعقیب و گریز با هنری کویل که سعی دارد به او شلیک کند، است. سپس کروز بدل‌کاری وحشتناک پرواز در آسمان را از ۳۵۰۰۰ پایی انجام می‌دهد.

کروز برای تمام کردن این فیلم زندگی کرده است. حالا پوستر جدیدی از این فیلم منتشر شده که نشان می‌دهد تریلر جدیدی از فیلم این هفته منتشر می‌شود. این پوستر را در قسمت زیر مشاهده کنید:

پوستر جدید، کروز را مرکز توجه قرار می‌دهد و به ربکا فرگوسن که نقش ایلسا فاست را بازی می‌کند، جایگاه ویژه‌ای می‌دهد.‌ کویل و سبیل جنجال برانگیزش، همانند انجلا باست به خود توجه جلب کردند. سیمون پگ (Simon Pegg) و وینگ رامز (Ving Rhames) هر دو به این فیلم بازگشته‌اند. الک بالدوین (Alec Baldwin) نیز در نقش الن هانلی بازی می‌کند.

در حالی که این فیلم تابستان اکران می‌شود، جالب است بدانیم که ماموریت غیر ممکن چه عملکردی در باکس آفیس خواهد داشت. کریستوفر مک‌کواری، تام کروز و کمپانی، سعی کردند فیلم را اکشن کنند. اکران فیلم در اواخر ژوئیه، فضا را برای اکران این فیلم آماده می‌کند چون جنگ بی‌نهایت اکران شده و Deadpool 2 به زودی اکران می‌شود. فیلم Ant-Man & the Wasp مانند جدیدترین فیلم اکشن دواین جانسون، Skyscraper، چند هفته دیگر اکران می‌شود. فیلم Teen Titans Go! to the Movies پایان هفته با ماموریت غیر ممکن اکران می‌شود.

فیلم Mission: Impossible - Rogue Nation در ماه ژوئیه اکران شد و ۱۹۵ میلیون دلار فروش داخلی داشت. این فیلم ۶۸۲ میلیون دلار فروش جهانی داشت، که بیشتر بخاطر شهرت جهانی تام کروز بود. خواهیم دید آیا ماموریت غیر ممکن - سقوط سومین فرنچایز با فروش جهانی بالای ۶۰۰ میلیون دلار می‌شود یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج