۷۱۶۶۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

همتی: دنبال انتقام از الجزیره هستیم

بازيكن تيم پرسپوليس به پيروزي مقابل الجزيره امارات در تهران و صعود به جمع هشت تيم پاياني ليگ قهرمانان آسيا خيلي اميدوار است.

روزنامه گل: آدم همتي بازيكن تيم پرسپوليس به پيروزي مقابل الجزيره امارات در تهران و صعود به جمع هشت تيم پاياني ليگ قهرمانان آسيا خيلي اميدوار است چرا كه معتقد است در ورزشگاه آزادي شرايط نسبت به امارات كاملا متفاوت است و آنها مي‌توانند با حمايت هواداران و تلاش بيشتر مقابل الجزيره برنده شوند و از اين مرحله صعود كنند.


بازي رفت مقابل الجزيره را باختيد. بازي چطور بود؟


خوب بود. به نظر سه بر دو نتيجه خوبي است. هر چند ما باختيم اما زدن دو گل در خانه حريف خوب بود و در تهران يك بر صفر هم ببريم مي‌توانيم صعود كنيم. البته اميدواريم گل‌هاي بيشتري هم بزنيم و صعود كنيم. در امارات بازي دست ما بود اما فوتبال همين است و اشتباه پيش مي‌آيد. ما مي‌توانيم در تهران الجزيره را ببريم و از اين مرحله صعود كنيم.


الجزيره را چطور تيمي ديديد؟


تيم خوبي است و سه، چهار بازيكن خارجي داشتند كه تيم‌شان را قوي‌تر كرده بود اما از ما بهتر نبودند و ما خيلي بهتر بوديم و در بازي برگشت نشان مي‌دهيم كه خيلي بهتر هستيم.


بعد از بازي رفت، به خاطر اشتباهي كه شجاع خليل‌زاده روي گل اول حريف داشت خيلي از او انتقاد شد و خيلي‌ها شجاع را مقصر آن شكست مي‌دانند. در اين رابطه چه نظري داري؟


يك نفر مقصر نيست. فوتبال بازي تيمي است و اين چيزها پيش مي‌آيد. شجاع بازيكن بسيار خوبي است و يكي از بازيكناني است كه امسال از همه بيشتر در تيم بازي كرده و دفاع خيلي خوبي هم هست و به نظر من يك نفر مقصر باخت نيست.


بازگشت سيدجلال حسيني به خط دفاعي در بازي برگشت چقدر مي‌تواند به تيم كمك كند؟


آقاسيد كاپيتان تيم ماست و يكي از بهترين فوتباليست‌هاي تاريخ ايران است و بيشترين تعداد قهرماني را دارد و حضورش در تركيب به روحيه و بازي تيم ما خيلي كمك مي‌كند و با حضور آقاسيد الجزيره را مي‌بريم و به مرحله بعد مي‌رويم.


انگار زياد نگران بازي برگشت نيستي؟


نه، ما يك هفته تمرين خيلي خوبي داشتيم و با كمك هواداران و تلاش بالا مي‌بريم و صعود مي‌كنيم.


در مورد بيرانوند هم گفته مي‌شود كه روي دو گل از سه گل بازي رفت مقصر بود. در اين رابطه چه نظري داري؟


همان‌طور كه راجع به شجاع گفتم راجع به بيرانوند هم مي‌گويم؛ باخت تيم به خاطر يك نفر نيست. فوتبال بازي گروهي است و خيلي آسان است كه يك نفر را مقصر بدانيم. ما يك تيم هستيم و بازي ۹۰ دقيقه است و توپ هم گرد است. واكنش بازيكنان و تيم خيلي مهم است و بچه‌ها در تمرينات واكنش خوبي داشتند و اين بازي را مي‌بريم و صعود مي‌كنيم.


حضور هواداران در ورزشگاه آزادي چقدر به شما براي صعود از اين مرحله كمك مي‌كند؟


خيلي كمك مي‌كند. شنيده‌ام كه هواداران مي‌خواهند طبقه دوم آزادي را هم پر كنند. هواداران كه بيايند به تيم ما خيلي كمك مي‌كنند و بازيكنان باانگيزه‌تر بازي مي‌كنند و حضورشان در آزادي خيلي كمك مي‌كند تا با حمايت‌شان اين برد را به دست بياوريم.


بردن الجزيره چقدر براي شما مهم است؟


خيلي مهم است چون آخرين بازي فصل است و كسي شل نمي‌آيد و همه حداكتر تلاش خودشان را مي‌كنند ببريم تا يك ماه تعطيلات خوش بگذرد و بعد از تعطيلات قرص و محكم براي فصل بعد آماده شويم.


برانكو در تمرينات براي بازي برگشت توصيه خاصي نداشته است؟


نه، فقط كار تمريني را مثل هميشه خوب اجرا مي‌كنيم. يك هفته خوب تمرين كرده‌ايم و از نظر بدني و روحيه آماده اين بازي هستيم.


انگار انگيزه بالايي داريد تا انتقام آن شكست سه بر دو را از الجزيره بگيريد.


بله، دنبال انتقام هستيم تا آن باخت را جبران كنيم. ما حتي مساوي را هم قبول نمي‌كنيم و مساوي براي ما باخت است و وقتي مي‌بازيم صدبرابر بدتر مي‌شود. ما مي‌آييم كه مقابل الجزيره خوب بازي كنيم تا بعد از سوت پايان بازي، با برد از زمين خارج شويم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج