۷۱۶۵۹۷
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

هدیه ذهنی شفر برای استقلالی‌ها

استقلال تهران سه‌شنبه آخرین بازی فصل خود را انجام می‌دهد. برای آبی‌ها، آخرین بازی فصل گذشته، یادآور یكی از تاریک‌ترین لحظات باشگاه بود‌‌؛ شكست ۶ بر یك مقابل العین.

خبر ورزشی: وقتی وینفرد شفر آمد، هر چند مدتی از آن بازی گذشته بود اما حرف از آن مسابقه زد: «دیگر نمی‌خواهیم چنین مسابقه‌ای تكرار شود.» او حتی به باخت ۴ بر صفر پرسپولیس مقابل الهلال هم اشاره كرد و گفت: «نباید بگذاریم چنین نتایجی رقم بخورد.» حالا استقلال شفر در آسیا تا حدی آبروداری كرده است. این تیم در مرحله گروهی با وجود سخت‌ترین رقبا صدرنشین گروه شد تا شفر بگوید: «گفته بودیم باید از اسم استقلال دفاع كنیم.» همه چیز در مرحله گروهی خوب بود. استقلالِ شفر، الهلال را دبل و العین را زمین‌گیر كرد. الریان هم جلوی استقلال حرفی برای گفتن نداشت. در بازی مرحله رفت یك‌هشتم نهایی، استقلال به ذوب‌آهن باخت و در آخرین بازی فصل قرار است در دیدار برگشت میزبان آنها باشد. شفر می‌خواهد فصل را خوب تمام كنند. البته از نظر او فصل خیلی خوب تمام شده است چون معتقد است سومی استقلال در لیگ و قهرمانی در حذفی، مأموریت او را تا حدود زیادی كامل كرده و اگر در آسیا موفق باشند كه بهتر. شفر به استقلالی‌ها تأكید كرده باید در آخرین بازی فصل، یك هدیه خاص به هواداران بدهند‌‌؛ درست برعكس كابوس وحشتناكی كه در آخرین فصل سال گذشته داشتند. شفر تأكید كرده می‌توانند با شكست ذوب‌آهن، آن كابوس را برای همیشه از ذهن‌ هواداران پاك كنند و صعود به مرحله بعدی را هدیه دهند.


شفر می‌داند برد در این مسابقه چقدر می‌تواند او را بین هواداران استقلال عزیزتر كند. منصوریان سال گذشته توانست استقلال را نایب‌قهرمان لیگ برتر كند، یعنی یك رده بالاتر از رده‌ای كه با شفر فصل را تمام كرد. او همچنین آبی‌ها را به مرحله یك‌هشتم نهایی برد و آنجا مقابل العین باخت. یعنی اگر شفر هم به ذوب‌آهن ببازد، تنها برتری‌اش نسبت به منصوریان جامی خواهد بود كه در حذفی گرفت. برای این مربی شكست مقابل قلعه‌نویییك كابوس شده است. او دو بار قبلی به این مربی باخته و به خوبی می‌داند امیر همواره آلترناتیو نیمكتش است. اگر این بار هم شفر بازنده باشد، قطعاً می‌تواند به امیر برای رسیدن به اهداف همیشگی‌اش كمك كند. به هر حال همواره برای قلعه‌‍‌نویی مهم بوده كه استقلال و مربی‌اش را ببرد، اگر مربی خارجی باشد كه چه بهتر!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابازی کثیف ذوب باخطاهایی که دیوته کرده بوودبه شاگرداش دیگه خاب نیمکت استقلالومیبینه..

    • بدون نام

      سه هیچ استقلال تهران

    • بدون نام

      حتی نمیشه سوت های شفر رو منصوریان مقایسه کرد
      شفر اعجوبست

    • بدون نام

      پیروزی با ناجوانمردی و بزن بزن که کاری ندارد. کاری که امیر ناپلئون آن را در کنار جادوگری خوب بلد است

    • دختراستقلالی

      قلعه مرغی وحش

    • بدون نام

      قلعه مرغی همیشه جلوی تاج شاخ میشه جلوی عربها از غیرت ضعیف

    • بدون نام

      ایشالا فردا پوزه تون بخاک مالیده میشه و عزای حذف از جام اسیا رو می گیرید. اسیا جای سرورتون پرسپولیسه نه شما استفراغیای سوگلی فدراسیون...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج