جاباما
۷۱۶۵۷۹
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

لاریجانی: شناسنامه زنان مطلقه پیگیری شود

رئیس مجلس با بیان اینکه سطح امور ورزشی در جامعه زنان از مردان کمتر است، گفت: لازم است موضوع شناسنامه بانوان مطلقه از طریق قانون پیگیری شود.

خبرگزاری تسنیم: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز(یکشنبه، ۲۳ اردیبهشت) در جلسه فراکسیون خانواده مجلس با بیان اینکه برخی موضوعات فی‌الذات مهم است اما در دسته‌بندی کمیسیون‌ها، نگاه کمتری می‌شود، گفت: مسئله خانواده مسئله بسیار مهمی است، زیرا جامعه سالم از خانواده سالم نشأت می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه پژوهش در حوزه خانواده بسیار ضروری بوده و مرکز پژوهش‌های مجلس باید در این زمینه اقدام لازم را به عمل آورد، عنوان کرد: در ظاهر رسیدگی به برخی مسائل بسیار سهل بوده اما در واقع سخت است، لذا کار پژوهشی در حوزه خانواده باید در اولویت قرار گیرد.

رئیس مجلس با بیان اینکه در حوزه کاهش آمار طلاق نیاز به مطالعه داریم، اظهار داشت: باید در این زمینه به کار برخی دانشگاه‌ها که مطالعه و پژوهش داشته‌اند، توجه کرد.

لاریجانی با اشاره به اهمیت معرفی خانواده‌های موفق اظهار داشت: نباید دائما با منفی‌گویی ذهن جامعه را خسته کرد و همانطور که کارآفرینان موفق معرفی می‌شوند، باید علل موفقیت خانواده‌های موفق نیز پرسیده شود.

وی ادامه داد: جامعه افسرده نمی‌تواند به سمت توسعه برود، لذا باید جامعه را به سمت نشاط سوق داد که در این زمینه رسانه‌ها نیز نقش مهمی دارند.

لاریجانی با اشاره به اهمیت سلامت زنان، ادامه داد: سطح امور ورزشی در جامعه زنان از مردان کمتر است که این مسئله باعث فرسایش می‌شود، از این رو، شهرداری‌ها کمک کنند تا ورزش بانوان در تهران و شهرستان‌ها تقویت شود، همچنین وزارت ورزش باید برخی سرمایه‌های خود را به این سمت سوق دهد تا امکانات مخصوص بانوان تقویت شود، زیرا نبود امکانات باعث برخی آسیب‌ها خواهد شد.

رئیس مجلس در پایان با اشاره به اهمیت مراکز مشاوره خاطرنشان کرد: قوه‌قضاییه برخی مراکز مشاوره دارد که باید تقویت شود و اگر کمبودی وجود دارد، مراکز مشاوره دیگری به‌وجود آید، همچنین لازم است موضوع شناسنامه بانوان مطلقه از طریق قانون پیگیری شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با گشت ارشاد جامعه رو شاد کردین کافیه

    • بدون نام

      یعنی چی مطلقس بایدراستش وبگه بعدم بفهمن بدترمیش بادروغ شروع بش ببین چی میش وحالا باراستگویی شروع میش به پایان نمی رسه

    • بدون نام

      ... با این مجلس که قهرمانی تیم فوتسال زنان کشورمون رو همه دنیا دیدن به غیر هموطناشون،اون وقت آقای لاریجانی الان بفکر جامعه شاد میگرده،مردم رو شاد کنه ورزش زنان رو توسعه بده،....

    • م.ص.

      یعنی چی که شناسنامه ی زنان مطلقه پیگیری شود؟

    • بدون نام

      که چی بشه یعنی آنهاراباهمسرانشان آشتی بدهند اگراینطوربشه که خیلی خوبه

    • بدون نام

      یعنی چی پی گیری شود

    • بدون نام

      مهر،طلاق درشناسنامه میتواند،برای عده ای پایان زندگی باشد.بهتراست،مهرطلاق برداشته شود،تاافرادبتوانندزندگی تازه ای اغازکنن.

    • ک مثل کیسه

      آی مچگیری آی مچ گیری،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج