جاباما
۷۱۶۵۶۳
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

سرقت از شهروندان با لباس ماموران پلیس

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو سارق مأمورنمایی خبر داد که با استفاده از خودروهای فروشی اقدام به سرقت از شهروندان کرده بودند.

خبرگزاری مهر: سرهنگ داوود فرد در توضیح این خبر گفت: ۲۶ اسفندماه با مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری ۱۳۲ نبرد و طرح شکایت مبنی بر سرقت اموالش توسط سرنشیان یک دستگاه خودرو سمند که خودشان را به عنوان مأمورین پلیس معرفی کرده بودند، پرونده ای با موضوع سرقت تحت پوشش مأمور تشکیل و جهت رسیدگی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت ۱۶:۰۰ در میدان آقانور قصد رفتن به ترمینال خاوران را داشتم؛ به عنوان مسافر سوار یک سمند سفیدرنگ با دو سرنشین شدم که در ادامه مسیر، آنها خودشان را مأمور مبارزه با موادمخدر معرفی کردند. قصد بازرسی بدنی مرا داشتند که من از آنها درخواست کارت شناسایی کردم، اما آنها اقدام به ضرب و شتم من کرده و با سرقت کارت عابربانک و گرفتن رمز آن، مرا در اتوبان امام رضا پیاده کرده و به سرعت متواری شدند.

معاون مبارزه با سرقت خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه این خبر گفت: کارآگاهان اداره پنجم با بررسی تراکنش مالی حساب مالباخته موفق به شناسایی یکی از مجرمین سابقه دار و حرفه ای در زمینه سرقت به نام "مجید . ر" (۴۸ ساله) شدند؛ بررسی سوابق مجید نشان داد که وی از سال ۱۳۷۰ تاکنون بارها به اتهام سرقت دستگیر و روانه زندان شده و در حال حاضر نیز در شهرستان ورامین سکونت دارد.

با شناسایی تصویر مجید از سوی مالباخته، کاراگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی اقدام به شناسایی مخفیگاه "مجید" در شهرستان ورامین کرده و در مورخه ۱۵اردیبهشت موفق به دستگیری وی شدند. بلافاصله تحقیقات از مجید جهت شناسایی همدست وی آغاز شد و او نیز که چاره ای جز اعتراف نداشت، یکی از متهمین تحت تعقیب پلیس آگاهی به نام "میلاد . س" را معرفی کرد .

برابر سوابق "میلاد . س" ( ۲۸ ساله) از اراذل و اوباش منطقه قرچک ورامین و مجرم متواری تحت تعقیب اداره پنجم پلیس آگاهی است که پس از دستگیری گروهی از سارقین در اواخر سال ۱۳۹۶ که با آنها به شیوه سرقت تحت پوشش مأمور و با انواع خودروهای سواری اقدام به سرقت می کرد، از محل سکونتش در شهرستان ورامین متواری شده و مدتی طولانی را بلامکان بوده است .

با شناسایی "میلاد . س" به عنوان دیگر متهم پرونده، کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی اقدام به شناسایی مخفیگاه میلاد در شهرستان ورامین - منطقه محمدآباد کرده و با اطمینان از حضور وی در مخفیگاهش، سرانجام موفق به دستگیری این متهم تحت تعقیب شدند.

سرهنگ داوود فرد، در خصوص استفاده متهمین از انواع خودروهای سواری عنوان داشت: متهم مجید . ر که به عنوان کارگر در یک نمایشگاه فروش خودرو در شهرستان ورامین - منطقه زیباشهر مشغول به کار بوده، خودروهای فروشی را در زمان انجام سرقت از نمایشگاه تهیه و پس از سرقت نیز عودت می داده که در تحقیقات تکمیلی صراحتا به این موضوع اعتراف کرده است.

سرهنگ کارآگاه داوود فرد، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به دستور انتشار بدون پوشش تصاویر متهمین گفت: با توجه به سوابق متهمین در ارتکاب سرقت های مشابه ، اعتراف صریح آنها به دهها فقره سرقت تحت پوشش مأمور با استفاده از انواع خودروهای سواری در مناطق مختلف شهر تهران و شهرری و به منظور شناسایی دیگر جرایم ارتکابی متهمین و همچنین سایر شکات و مالباختگان ، هماهنگی لازم با بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران جهت انتشار بدون پوشش تصاویر این دو متهم انجام شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمین شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیگه به پولیس هم نمیش اعتمادکردیکی نیست بگه چرادنبال خلافن ودزدی اینهمه گرفتن وزندان کردن چرابدتروبدترمیشن همش ازفقروبیکاری هست چراسویدواروپاییهابا۱۶ملیون جمعیت۲نفرزندانی دترن حالا برین بودجه ومنابع کشوروشغل هزینه ۱۶ملیون افغانی میکنیدو۱۰ملیون شغلمون اشغال کردن مگه اینهاپول بیت المال وهم وطنان نیست چرتخرج شغل وایران وایرانی نکنید

    • بدون نام

      وقتی اسم و عکس سارقین نباشد یعنی دروغ :

    • بدون نام

      مالباختگان اینهمه هزینه کنند واز کارو زندگیشان باز بمونند مگه میخواد چه دستشون بگیره؟ اموالشون برمیگرده؟
      فوقش چندماهی زندان و بعدش هم آزاد و دوباره سرقت
      مانند دفعهای قبل که از زندان آزاد میشده
      اگه راست میگید قانون سختگیرانه تری بذارید تا بعد از آزادی دیگه سر وقت دزدی نرن

    • م خسروی

      فقط اعدام

    • فریبرز

      تصویر متهمان را سانسور کردید؟
      به کجا چنین شتابان؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج