۷۱۶۵۵۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

مصدومیت ۲ کارگر در پی ریزش ساختمان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مصدومیت دو کارگر در پی ریزش آوار یک ساختمان قدیمی در حال تخریب خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مصدومیت دو کارگر در پی ریزش آوار یک ساختمان قدیمی در حال تخریب خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگویی، درباره این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۶:۰۲ امروز یک مورد حادثه آوار ساختمان در خیابان ابوذر غفاری به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اعلام شد و دو ایستگاه با تجهیزات کامل به محل اعزام شدند.

وی افزود: محل حادثه یک ساختمان قدیمی سه طبقه در حال تخریب بود که کار تخریب طبقه دوم و سوم آن تا حدود زیادی انجام شده بود. در حالی که کارگران در طبقه همکف مشغول تخریب بودند، یکباره دیواره‌ها، سقف و نخاله‌هایی که از تخریب بخش‌های دیگر در طبقه اول جمع شده بودند، دچار ریزش می‌شوند و دو نفر کارگر زیر آوار محبوس می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: آتش‌نشانان ابتدا موفق شدند یک کارگر افغانی که حدودا ۳۰ سال سن داشت و بخشی از بدن او زیر آوار مانده بود را خارج کنند. فرد دوم هم آقای حدودا ۷۰ ساله ایرانی بود که پس از جست و جوی محلی که او در زیر آوار گرفتار شده بود، آتش‌نشانان با احتیاط کامل این فرد را زنده خارج کردند و هر دو فرد که دچار مصدومیت شده بودند، تحویل عوامل اورژانس داده شدند.

وی افزود: در نهایت عملیات در ساعت ۱۶:۴۸ به پایان رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هرموقع میگن ساختمان ریخته یااتش سوزی شده اسم افغانی وخارجی هست همه پرشده ازافغانی بفرستین بیرون بااینهمه بیکاری وفقرپول ملت وهزینه شون نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج