۷۱۵۰۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

«ونگر» و پیشنهادی وسوسه کننده از اورتون

آرسن ونگر قرار است در پایان فصل از آرسنال جدا شود، اما توضیح نداده که برنامه‎اش برای آینده چیست و اصلا در تیمی دیگر مشغول می‎شود یا بازنشسته خواهد شد.

خبرگزاری مهر: آرسن ونگر اعلام کرده در پایان فصل از تیم فوتبال آرسنال جدا خواهد شد، اما هنوز مشخص نیست بعد از جدایی از این تیم چه برنامه‏‎ای دارد.در پایان فصل جاری ۲۲ سال حضور سرمربی فرانسوی در تیم لندنی به پایان می‏‌رسد.

طبق ادعای روزنامه انگلیسی دیلی استار یکی از تیم‎هایی که برای به خدمت گرفتن او تلاش زیادی می‎کند اورتون است. نایب رئیس این باشگاه دیوید دین است که دوستی نزدیکی با ونگر دارد. حتی ونگر گفت: دوست دارم در یکی از آخرین کنفرانس‎های مطبوعاتی‎ام از دیوید دین تشکر کنم که مرا به لیگ انگلیس آورد. او دید خاصی از آینده و باشگاه و لیگ برتر داشت و به مربی‌ خارجی‎ای که هیچ کس او را نمی‎شناخت اعتماد کرد و این عالی است.

دین همچنین دوستی نزدیکی با بیل کنرایت، رئیس باشگاه اورتون و فرهاد مشیری، بزرگ‎ترین سهامدار این تیم دارد. طبق ادعای روزنامه سان اورتون حاضر است برای قرارداد بستن با ونگر سالی ۹.۱ میلیون یورو دستمزد به او بدهد. یعنی همان رقمی که ونگر در لندن می‎گرفت.

اما سرمربی فرانسوی هنوز درباره آینده‎اش توضیحی نداده و مشخص نیست اصلا تصمیم به مربی‎گری دارد یا می‎خواهد استراحت کند. شاید هم در باشگاه پستی به او داده شود تا در کنار تیم باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج