جاباما
۷۱۴۷۴۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گواهینامه ISMS به رگولاتوری اعطا شد

گواهی انطباق سامانه مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) از سوی مرکز مدیریت راهبردی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات ریاست جمهوری (مرکز افتا) به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعطا شد.

خبرگزاری مهر: گواهی انطباق سامانه مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) از سوی مرکز مدیریت راهبردی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات ریاست جمهوری (مرکز افتا) به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعطا شد.

به گزارش مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری، گواهی انطباق سامانه مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) در جلسه ای با حضور مهندس زارع، معاونت اجرایی این مرکز به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعطا شد.

زارع با تاکید بر اجرای دقیق طرح مرکز افتا در خصوص «امن سازی زیرساخت‌های حیاتی در قبال حملات الکترونیکی» در تمامی دستگاهها و زیر ساخت‌های حیاتی کشور، توجه مستمر به موضوع امنیت فضای مجازی و نگهداشت سامانه مدیریت امنیت اطلاعات را بسیار مهم توصیف کرد.

معاون اجرایی مرکز افتای ریاست جمهوری افزود: در نظام ملی پیشگیری و مقابله با حوادث فضای مجازی، تفکیک وظایف متولیان این حوزه مشخص شده و مرکز مدیریت راهبردی افتا به عنوان تنها نهاد ناظر و هماهنگ کننده امنیت در حوزه دستگاههای زیرساختی معرفی شده است.

وی با اشاره به اهمیت نقش مراکز حراست دستگاه‌ها به عنوان بازوی اجرایی مرکز افتا، خواستار تعامل بیشتر بخش فناوری اطلاعات و حراست دستگاه‌ها شد.

در این مراسم، مسعود همدانلو قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، نیز با اشاره به حمایت‌ها و خدمات مرکز افتا در حوزه امنیت فضای سایبری، آمادگی رگولاتوری را برای تعامل هر چه بیشتر با مرکز افتا و پیشبرد اهداف امنیتی در زیرساخت‌ها اعلام کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج