جاباما
۷۱۴۵۲۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رضایی: در تابستان شارلروا را ترک نمی‌کنم

مهاجم ایرانی شارلروا در مصاحبه با یک سایت بلژیکی عنوان کرد که رقابت سختی میان مهاجمان ایرانی برای حضور در جام جهانی روسیه وجود دارد و هیچ چیزی قطعی نیست.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت lanouvellegazette بلژیک، کاوه رضایی پس از آنکه چند بازی نتوانست برای تیمش شارلروا گلزنی کند ولی تولدی دوباره داشت و موفق شد در دو بازی اخیر تیمش ۲ گل به ثمر برساند. رضایی معتقد است که تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه می تواند از مرحله گروهی صعود کند.

در شالروا هیچ شکی نیست که رضایی بیشترین شانس را برای حضور در جام جهانی روسیه دارد. مهاجم ایرانی اخیرا به اردوی تیم ملی ایران دعوت شده است. گلزن شالروا موفق شد در دو بازی اخیرش گلزنی کند و این امر باعث شد تا کارلوس کی روش، سرمربی ایران او را به اردوی تیم ملی دعوت کند.

رضایی درباره این موضوع گفت: البته باید بگویم که در این زمینه چیزی قطعی نیست. رقابت سختی برای حضور در تیم ملی میان مهاجمان وجود دارد چون تمام رقبا در باشگاه های خود خیلی خوب ظاهر شدند به همین خاطر هیچ تضمینی وجود ندارد که به تیم ملی دعوت شوم. اما وقتی از آینده تیم ملی ایران صحبت می‌کنیم باید بگویم که کی روش به شکلی جهانی تیم ملی را آماده کرده است.

رضایی: در تابستان شارلروا را ترک نمی‌کنم

اما رضایی درباره شانس ایران برای صعود از گروهشان در جام جهانی که با پرتغال(قهرمان اروپا)، اسپانیا و مراکش همگروه است، خوش بین بود و گفت: اگر ایران در بازی اول خود مقابل مراکش به پیروزی برسد، شانس صعود بالایی از گروه خواهد داشت. گروه ما با حضور پرتغال و اسپانیا خیلی سخت است اما حضور این تیم‌ها می توانند برای فوتبال ایران عالی باشند تا خودشان را نشان دهند. هدف ما این است که تمام بازیکنان فرصتی پیدا کنند تا خودشان را نشان دهند. باعث افتخارم است که سفیر شارلروا در جام جهانی روسیه هستم.

مهاجم سابق استقلال درباره احتمال انتقال علی قلی زاده، هموطنش به شالروا گفت: او در شرایط کنونی یکی از بهترین بازیکنان لیگ ایران است. جام جهانی می تواند برای او ویترینی باشد تا خودش را بیشتر نشان دهد. اگر به شارلروا بیاید من خیلی خوشحال می شوم و تطبیق او با محیط کشور بلژیک راحت خواهد بود. چون من به او کمک می کنم و از لحاظ زبانی دچار مشکل نشود درحالیکه من این مشکلات را داشتم. در حالت کلی من اصلا در تابستان قصد ترک شارلروا را ندارم و اینجا می‌مانم.

مهاجم ملی پوش ایرانی اکنون با زدن ۱۵ گل در رده های بالای جدول گلزنان است و با بهترین گلزن لیگ ۴ گل فاصله دارد، گفت: واضح است که برای یک بازیکن مهاجم گلزنی بسیار اهمیت دارد. باعث افتخارم است که بتوانم با عنوان آقای گلی فصل را به اتمام برسانم. اما گل به صورت گروهی را بیشتر دوست دارم. به نظرم تا پایان این فصل که ۳ بازی پیش رو ما است من می توانم ۵ گل دیگر بزنم.

کاوه از تاریخ ۱۸ فوریه تا ۱۳ آوریل در ۵ بازی نتوانست گلی بزند و نه پاس گلی بدهد. او موفق شد بعد از ۵ بازی در ۲ بازی اخیر تیمش گلزنی کند تا دوباره به روزهای اوج خود برگردد. او درباره این موضوع گفت: خوشحالم که دوباره توانستم برای تیم گلزنی کنم و به تیم کمک کنم تا امتیاز بگیرد. اکنون همه چیز بر وفق مراد است. همه بازیکنان با انگیزه وارد میدان می شوند و مهمترین چیز برگشتن تیم به روزها اوج است. در شرایط کنونی باید این ذهنیت خودمان را حفظ کنیم تا در ۳ بازی باقی مانده به پیروزی برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج