۷۱۴۵۱۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عملیات پلیس آلمان علیه باند‌های قاچاق انسان

در راستای مقابله با باندهای قاچاق انسان، پلیس فدرال آلمان اقدام به تفتیش تعدادی از منازل و دفاتر مشکوک کرده، حدود ۸۰۰ نفر از نیروهای ویژه پلیس آلمان در این عملیات شرکت داشته‌ و عده‌ای در همین رابطه دستگیر شده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: در راستای مقابله با باندهای قاچاق انسان، پلیس فدرال آلمان اقدام به تفتیش تعدادی از منازل و دفاتر مشکوک کرده، حدود ۸۰۰ نفر از نیروهای ویژه پلیس آلمان در این عملیات شرکت داشته‌ و عده‌ای در همین رابطه دستگیر شده‌اند.

عملیات بزرگ تفتیش منازل و دفاتر از غروب روز دوشنبه در چند ایالت آلمان و از جمله در ایالت هامبورگ، برمن، نیدرساکسن و ساکسن‌انهالت آغاز شده است.

سخنگوی پلیس اعلام کرده است که در جریان این عملیات ۲۱ دستور تفتیش و بازرسی به‌مورد اجرا گذاشته شده است.

در شهر هامبورگ دو شهروند آلمانی و یک فرد روس‌تبار به عنوان متهمان اصلی قاچاق انسان بازداشت شده‌اند. تحقیقات در مورد پرونده این افراد ادامه دارد.

افراد این باند که در شمار شهروندان کشورهای آلمان، اوکراین و روسیه هستند متهم شده‌اند که نه تنها امکان سفر شهروندان مولداوی به آلمان را فراهم ساخته‌، بلکه اقامت غیرقانونی آن‌ها در آلمان را ممکن ساخته‌اند. این افراد به طور غیرقانونی در آلمان و از جمله در بخش‌های امنیتی کار می‌کرده‌اند.

اکثر این مهاجران غیرقانونی صاحب پاسپورت‌های تقلبی کشور رومانی بودند. شهروندان کشور رومانی که یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا به شمار می‌آید در قیاس با شهروندان مولداوی که عضو اتحادیه اروپا نیستند از مزایای بیشتری برای اقامت و کار در آلمان برخوردارند.

سخنگوی پلیس فدرال آلمان اعلام کرده است که در جریان تفتیش منازل و دفاتر در ایالت‌های یاد شده، مبالغ هنگفتی پول نقد، کارت‌های شناسایی جعلی و مقداری طلا کشف و ضبط شده است.

افزون بر آن ماموران پلیس آلمان در این عملیات موفق شده‌اند مقداری داروی بیهوشی غیرقانونی، یک پنجه بوکس، یک باتوم برقی و مقداری فشنگ ۹ میلی‌متری به دست آورند.

بنابر گزارش دویچه‌وله، از آنجا که پلیس فدرال آلمان از گرایش‌های خشونت‌گرایانه‌ و حتی امکان مسلح بودن این افراد آگاه بوده از نیروهای ویژه برای انجام این عملیات استفاده کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج