۷۱۳۵۴۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

ساماندهی ۴۰ هزار معتاد متجاهر در کشور

معاون اداری و مالی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در حال حاضر قریب به ۴۰ هزار نفر از معتادان متجاهر را با استفاده از ظرفیت بخش مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد ساماندهی کرده‌ایم.

خبرگزاری فارس: سید نجیب حسینی معاون اداری و مالی ستاد مبارزه با مواد مخدر امروز در نشست فصلی دبیران شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور که در محل این ستاد برگزار شد، با اشاره به اینکه ردیف‌های کل دستگاه‌های اجرایی را در خصوص مبارزه با مواد مخدر احصا شده است، گفت: تفاهم‌نامه‌ای را با وزارت بهداشت در سازمان بهزیستی کشور داشته‌ایم که میزان آن حدود ۴۰ میلیارد تومان است

وی با توجه به رویکردهای ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: در این خصوص به اقدامات صداوسیما توجه شده است، ضمن اینکه اطلاع‌رسانی شفاف مسائل آسیب‌های اجتماعی در لایه‌های مدیریتی و حاکمیتی کشور و ساماندهی املاک و منابع مالی که از این محل احصا می‌شود توجه شده است، ضمن اینکه در تمامی مزایده‌هایی که در سراسر کشور برگزار می‌شود، کوچک‌ترین خدشه‌ای وجود ندارد.

معاون اداری و مالی ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به توجه به موضوع کارآفرینی گفت: برای اولین بار کمیته مبارزه با پولشویی ایجاد شده و در ۵-۴ سال گذشته اجرایی شده است، ضمن اینکه تعاملی با مجامع بین‌المللی برمبنای سه اصل عزت، حکمت و مصلحت داشته‌ایم.

حسینی افزود: افزایش دغدغه بین لایه‌های مختلف ایجاد شده، ضمن اینکه به موضوع ساماندهی معتادان متجاهر توجه شده و در حال حاضر قریب به ۴۰ هزار از معتاد متجاهر در کشور با استفاده از ظرفیت بخش مردمی و سازمان‌های مرد‌م‌نهاد ساماندهی شدند.

وی با بیان اینکه در این بخش در تهران برای دو هزار نفر از معتادان متجاهر از ظرفیت دولتی استفاده شده است یادآور شد: در ساماندهی ۶ تا ۸ هزار نفر از این افراد در تهران از ظرفیت مردمی استفاده می‌شود.

معاون اداری و مالی ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اختصاص اعتبارات لازم در استان‌های مختلف بیان داشت: اعتبارات را در قالب استانی تخصیص داده‌ایم و در بخش اعتبارات مربوط به وزارت بهداشت و علوم ۷۵ درصد این اعتبارات را تخصیص داده‌ایم.

حسینی خاطرنشان کرد: ۹۹ درصد دبیران ستاد مبارزه با مواد مخدر در سراسر کشور به صورت مستقل و اختصاصی در این خصوص فعالیت می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا ناراحت کنندس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج