جاباما
۷۱۱۹۳۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بنزما طلسم نیمه نهایی را شکست

کریم بنزما دو گل در بازی با بایرن‌مونیخ زد تا هم باعث صعود تیمش به فینال شود هم آمار منفی‌اش در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان را از بین ببرد.

کریم بنزما دو گل در بازی با بایرن‌مونیخ زد تا هم باعث صعود تیمش به فینال شود هم آمار منفی‌اش در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان را از بین ببرد.

او در تابستان ۲۰۰۹ به رئال مادرید آمد و در نخستین فصل حضورش، رئال مانوئل پیگرینی در یک‌هشتم‌نهایی به وسیله لیون، تیم سابق او حذف شد، اتفاقی که آن روزها معمول بود اما بعد از آن رئال همیشه تا نیمه‌نهایی آمده، سه بار با ژوزه مورینیو، دو بار با کارلو آنچلوتی و سه بار با زین‌الدین زیدان.

او در این سال‌ها در ۱۱ بازی نیمه‌نهایی حاضر بوده و در حالی که رئال مادرید ۱۸ گل زده تنها دو تای آنها را بنزما زده. یکی به دورتموند در برنابئو در فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۲ و یکی به بایرن‌مونیخ در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ دوباره در مادرید.

حالا بعد از چهار فصل طلسم، بنزما در نیمه‌نهایی موفق به گلزنی شده. او در سه فینال لیگ قهرمانان در ترکیب اصلی بازی کرده و موفق به گلزنی نشده. کریستیانو رونالدو در فینال‌ها سه گل زده، راموس دو گل و کاسمیرو، مارسلو، بیل و آسنسیو هر کدام یک گل زده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج