۷۱۱۶۴۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رونالدو: پیوستن نیمار به رئال غیرممكن است

رونالدوی اورجینال، فوق‌ستاره برزیلی كه روزگاری در خط حمله رئال‌مادرید بازی میكرد، دوباره سروكله‌‌اش پیدا شده و این بار درباره رئال‌مادرید و البته چند موضوع مهم دیگر از جمله داستان نیمار و خداحافظی اینیستا صحبت كرده است. بازیكن سابق رئال‌مادرید كه سابقه درخشش در تیم بارسلونا را هم در كارنامه دارد، ابتدا از صعود رئال‌مادرید به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حرف زد.

آی اسپورت: رونالدوی اورجینال، فوق‌ستاره برزیلی كه روزگاری در خط حمله رئال‌مادرید بازی میكرد، دوباره سروكله‌‌اش پیدا شده و این بار درباره رئال‌مادرید و البته چند موضوع مهم دیگر از جمله داستان نیمار و خداحافظی اینیستا صحبت كرده است. بازیكن سابق رئال‌مادرید كه سابقه درخشش در تیم بارسلونا را هم در كارنامه دارد، ابتدا از صعود رئال‌مادرید به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حرف زد. او كه با رادیو كادناسر صحبت میكرد، از كار خارق‌‌العاده مادریدیها برای رسیدن دوباره به فینال لیگ قهرمانان اروپا تمجید كرد. «رئال‌مادرید حالا در ۵ سال گذشته برای چهارمین بار است كه به فینال میرسد. بعید است تیم دیگری بتواند در آینده‌ای نزدیك به این ركورد خارق‌‌العاده برسد». رونالدو در ادامه به تمجید از بازیكنان رئال‌مادرید و البته شخص زین‌الدین زیدان هم پرداخت و گفت: «او واقعاً عاشق فوتبال است و تمامی دقایق زندگی‌اش را با شایستگی سپری می‌كند».

نیمار به رئال نمی‌رود

بخش مهم دیگری از صحبت‌های رونالدو برزیلی درباره فوق ستاره این روزهای تیم ملی برزیل یعنی نیمار جونیور بود‌؛ بازیكنی كه فعلاً مصدوم است و دوران مصدومیتش را در برزیل سپری می‌كند. رونالدو كه یكی از دوستان صمیمی نیمار محسوب می‌شود، درباره شایعه انتقال این بازیكن به رئال‌مادرید می‌گوید: «من این موضوع را اخیراً بارها شنیده‌ام. واقعیت این است كه فكر می‌كنم پیوستن نیمار به رئال‌مادرید خیلی سخت است. او به تازگی با هزینه بسیار زیادی كه پاریسی‌ها كرده‌اند به این باشگاه پیوسته. البته به نظرم این پول و هزینه به خودی خود ایجاد مشكل نكند چون رئال‌مادرید هم شنیده‌ام حاضر است هزینه هنگفتی برای جذب نیمار كند ولی مشكل اینجا است كه فكر نمیكنم پاریسی‌ها نظرشان درباره نیمار عوض شده باشد و بخواهند این بازیكن را به تیم دیگری بفروشند. همین‌طوری سخت است كه تصور كنیم نیمار روزی در رئال‌مادرید بازی كند، پس در حال حاضر باید بگویم فكر می‌كنم غیرممكن است نیمار به رئال‌مادرید برود».

اینیستا بهترین بازیكن اسپانیاست

رونالدوی اورجینال در صحبت‌هایش با كادناسر به دیگر موضوع مهم روز یعنی داستان خداحافظی آندرس اینیستا از بارسا هم اشاره كرد. او كه فردای روز خداحافظی اینیستا برایش پیغام دلگرم‌كننده‌ای فرستاده بود، درباره این بازیكن می‌گوید: «اینیستا بهترین بازیكن تاریخ اسپانیا خواهد شد. من یادم نمی‌آید این كشور بازیكنی با این همه قابلیت و ویژگی داشته باشد... اتفاقاً به خاطر همین كیفیت‌های مختلف است كه همه مردم اینیستا را دوست دارند».

بن‌زما بدشانس است

رونالدو كه خودش روزی در خط حمله قوهای سپید یكه‌تازی می‌كرد و یكی، پس از دیگری دروازه رقبا را باز می‌كرد، درباره وضع خط حمله این روزهای باشگاه رئال‌مادرید و در رأس آنها درباره بن‌زما هم صحبت كرد. «ببینید‌؛ به نظرم بن‌زما این اواخر خیلی بدشانس بوده وگرنه كه مهاجم باقابلیتی است». او البته در ادامه این موضوع را رد نمی‌كند كه پرس در تابستان یك مهاجم به جای بن‌زما وارد رئال‌مادرید كند. «فلورنتینو آدمی است كه میتواند در هر زمان با وارد كردن یك ستاره به تیم، شما را غافلگیر كند».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج