۷۰۹۴۴۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

واکنش مترجم برانکو به ویدئوی جنجالی مسلمان

مترجم برانکو ایوانکوویچ می‌گوید لفظی که در صحبت با محسن مسلمان به کار برده خطاب به نوع بازی او بوده است.

ایسنا: اصغر نیک‌سیرت درباره درباره حاشیه‌ای که پس از قهرمانی پرسپولیس برای او و محسن مسلمان ایجاد شد، اظهار کرد: من با مسلمان رابطه دوستی خوبی دارم و با یکدیگر شوخی می‌کنیم. قبل از بازی محسن به من گفته بود اگر بازی کنم می‌ترکانم که همین اتفاق هم افتاد و برانکو در نیمه دوم او را بازی داد و مسلمان هم با یک پاس گل عملکرد خوبش را نشان داد.

پس از بازی زمانی که من از پله‌ها به بالا می رفتم به محسن مسلمان رسیدم و بدون این که متوجه شوم او در حال‌ پخش زنده اینستاگرام است، لفظی را به کار بردم که منظور من عملکرد خوب مسلمان در زمین بود. یعنی می‌خواستم به محسن بگویم در زمین ترکاندی که آن لفظ را به کار بردم اما متاسفانه پس از این اتفاقات در صفحات مجازی آن فیلم را پخش کردند و گفتند من این لفظ را خطاب برانکو به کار برده‌ام، چرا که گفته می‌شود برانکو مشکلاتی با مسلمان دارد که اگر این مشکلات وجود داشته باشد به من ارتباطی ندارد.

وی ادامه‌ داد: سه سال است از کنار برانکو نان به سر سفره زن و بچه‌ام می‌برم چرا باید در مورد این آدم که به من خیر می‌رساند حتی به شوخی چنین لفظی را به کار ببرم؟ من حتی به شوخی هم در مورد برانکو حرف بد نمی‌زنم.

نیک سیرت در پایان خاطر نشان کرد: پس از پایان بازی زمانی که در اتوبوس بودیم موضوع را با برانکو در میان گذاشتم و به او گفتم چنین لفظی را درباره بازی به کار بردم و برخی رسانه‌ها چنین مطلبی را نوشته‌اند که من به شما این لفظ را نسبت داده‌ام. برانکو هم گفت‌ ایرادی ندارد. من می‌دانم گاهی رسانه‌ها یک مساله را بزرگ می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ali Katrina

      واقعا اینکه ایشون تو ویدئو زنده چه حرفی زده میتونه مهم باشه ک رسانه ها اینقد بزرگش می‌کنند؟
      اینکه حرفش زشت بوده شکی نیست، ولی خیلی ها نمیدونستن و اینقد ک رسانه ها تو بوق و کرنا کردند باعث شد خیلیا برند ببینند چی گفته، اینکار ک خودش بدتر شد، هم آبروی یه نفر رو برده شده و هم اشاعه فحشا، حالا گیریم ک به برانکو گفته یا به هر احدی آیا واقعا بر ملا کردن این موضوع چیزی رو بهبود میده؟
      تو تموم دنیا چیزایی ک خلاف فرهنگ جامعه باشه انتشارش یا ممنوعه یا نادرست، حالا رسانه هایی ک با افتخار این چیزارو تیتر زدن آیا واقعا پیش وجدان خودشون روسفیدند؟؟؟

    • بدون نام

      حالا چی گفته مگه؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج