جاباما
۷۰۷۲۹۲
۱۷ نظر
۵۰۰۶
۱۷ نظر
۵۰۰۶
پ

توصیه به ایرانیان متقاضیِ اقامت در گرجستان

سفیر جمهوری اسلامی ایران درگرجستان به آن دسته ازهموطنان که با هدف اخذ اقامت دائم، در گرجستان اقدام به سرمایه گذاری در قالب خرید ملک می کنند، گفت: خرید ملک در گرجستان لزوما تضمینی برای اخذ اقامت طولانی مدت این کشور نیست.

خبرگزاری میزان: سفیر جمهوری اسلامی ایران درگرجستان به آن دسته ازهموطنان که با هدف اخذ اقامت دائم، در گرجستان اقدام به سرمایه گذاری در قالب خرید ملک می کنند، گفت: خرید ملک در گرجستان لزوما تضمینی برای اخذ اقامت طولانی مدت این کشور نیست.

سید جواد قوام شهیدی افزود: ایرانیانی که اقدام به خرید ملک در گرجستان می‌کنند، ابتدا اقامت (روادید) یکساله به آن‌ها اعطا می‌شود، اما این به معنای تضمین اقامت این افراد در سال‌های بعد نیست مگر آنکه فرد کار مولد و مشخصی در گرجستان داشته باشد و بتواند ثابت کند که می‌تواند یک شهروند مفید و مولد برای این کشور باشد.

قوام شهیدی یادآور شد: بسیاری از کسانی که در گرجستان اقامت یک ساله گرفته اند، موفق به تمدید آن نشدند. هموطنان باید دقت داشته باشند که در قبال خرید مسکن در گرجستان، صرفا یک اقامت یکساله دریافت می‌کنند.

وی در توصیه به کسانی که تصمیم دارند به قصد اقامت به گرجستان سفر کنند، از آن‌ها خواست تا قبل از سفر، تحقیقات دقیق در باره وضعیت این کشور داشته باشند و به تبلیغات رسانه‌ای به خصوص تبلیغات فضای مجازی تکیه نکنند. اگر کسی صرفا با اطلاعات رسانه‌ای در گرجستان سرمایه گذاری کند، این سرمایه گذاری آینده روشن و تضمین شده‌ای ندارد و در صورت بروز مشکل، وجه سرمایه گذاری قابل بازیابی نخواهد بود.

سفیر ایران در گرجستان اظهار داشت: به همان میزان که خرید ملک در گرجستان به سهولت انجام می‌شود، فروش آن هم به همان میزان سخت و دشوار است و پیدا کردن مشتری مناسب برای قیمت مورد نظر به سختی انجام می‌شود.

اصولا تعداد کسانی که پس از خرید ملک در گرجستان به هردلیل با مشکلی مواجه می‌شوند و سرمایه آن‌ها در گرجستان آسیب می‌بیند، کم نیست و برای رسیدگی به مشکلات، دستگاه قضایی گرجستان باید ورود کند که یک روند سخت، پیچیده و طولانی است.

در ماه‌های اخیر میزان سفر ایرانیان به گرجستان بویژه برای خرید ملک با هدف کسب اقامت افزایش یافته که در برخی موارد مشکلات عدیده‌ای برای هموطنان ایجاد شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هرچی باشه بهتر از ایرانه

    • بدون نام

      چرا باید مملکت ما طوری باشه که مردم ما به کشورهای معمولی چون گرجستان واسه اقامت برن قدیم امریکا اروپا بود الان گرجستان و ترکیه وو کشورهای که سالیان دور التماس میکردن بیان ایران واقعا چه برسه ایران ما اومده

    • بدون نام

      گرجستان هم شد کشور برای زندگی

    • احمد

      کاملا درسته ولی آیا مسئولین میفهمند

    • نسرین

      بالاخره ازادی که داره. ملت هم تا قبل از بسته شدن فروش ارز گویا خیلی از پولهایشان را به انجا رد کردند

    • بدون نام

      متاسفانه بسیاری از مردم ایران در فکر مهاجرت از ایران هستند واقعاً چرا باید این طور باشه؟ چرا نباید کشور خودمون تغییرات در جهت آزادی و رفاه وغیره، برای مردم داشته باشه که مردم مهاجرت نکنند؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونوقت شعار افزایش موالید وفرزند اوری میدن ،شما همینی رو که هست حفظ کن افزایش پیشکش

      • بدون نام

        الکی میگه

      • بدون نام

        بله ازادی داره هرکسی ناراحت است بپره بره کرجستان راه باز وقتی فهمیدی ادم درست اگر بخاد شکر بخوره شکر ادم تو مملکت خودش رابخوره بهتره

    • بدون نام

      ببینید برای فرار از شرایط نامناسب ایران , مردم به همه جا پناه میبرند

    • بدون نام

      تمام سطر متن سفیر را بخونید همش در سایت اقامت گرجستان کپی شد سفیر اذیت نکن خودتو دست به قلم نشی مبادا ورزش قلم باعث آسیب دستت بشه

    • کامی

      الکی مردمو دلسرد و تو دوراهی قرار ندید،بهترین تصمیم همینه،،اینجا هیچگونه امنیتی نداره

    • شهروند

      واقعا رو اقایان سفید برای مملکتی که درست کردن

    • هیچکس

      ی نفس راحت بکشی بسه .

    • بدون نام

      چقدر راحت این حرف را میزنید به جای اینکه بگویید ما امنیت شما را در ایران خودمان تامین میکنیم

    • عباس نصیری

      والله من نمیدونم نداشتن روسری.داشتن چندکافه رقص وشادی وحالا نوشیدنی غیر مجاز تابحال چه مشکلی برای خارجیان داشته..واگه اینا در ایران خودمون وسواحل خودمون باشه چه مشکلی برای کشور ما پیش میاره.هزینه سفر10روزه باخانواده 5نفره در آنتالیا6میلیون تومن میباشد.امامن باخانواده پنج نفره باسه شب اقامت در هتل پارس مشهد وهزینه رفت وبرگشت باسواری خودم وبااحتساب جریمه های جاده وخرابی ماشین 7میلیون تومن هزینه ام شد..خب کمی هزینه ها پایین بیاد وکمی آزادی باشه.مردم نه برای مسافرت ونه برای اقامت به گرجستان یاترکیه ویاارمنستان یا...نمیرند

    • تقی لو

      درست است که ایرانیان برای خاک وطن شون سرشون هم میدن امابرای زندگی کردن تو ایران خیلی سخته اگه تعارف نداشته باشیم خیلی ها هستند فلستین هم از ایران برای زندگی بهتر میدانند .... ما بهترینیم الکی وقت شعار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج