۷۰۴۷۲۵
۱ نظر
۵۰۲۰
۱ نظر
۵۰۲۰
پ

لاکچری‌های مرزنشین؛ خودرو‌هایی که در مناطق آزاد جولان می‌دهند (۱)

مناطق آزاد تجاری ایران جولانگاه خودروهای تراز اول خارجی است و حتماً اگر تاکنون گذری به این مناطق داشته‌اید این خودروها در اولین برخورد نظر شما را جلب کرده‌اند، به همین دلیل در ادامه قصد داریم با هم نگاهی به خودروهایی داشته باشیم که در مناطق آزاد تجاری جولان می‌دهند.

برترین ها - محمد کاملان: مناطق آزاد تجاری ایران جولانگاه خودروهای تراز اول خارجی است و حتماً اگر تاکنون گذری به این مناطق داشته‌اید این خودروها در اولین برخورد نظر شما را جلب کرده‌اند، به همین دلیل در ادامه قصد داریم با هم نگاهی به خودروهایی داشته باشیم که در مناطق آزاد تجاری جولان می‌دهند.

دوج وایپر

لاکچری‌های مرزنشین؛ خودرو‌هایی که در مناطق آزاد جولان می‌دهند (۱)

امکان ندارد از نزدیک دوج وایپر را ببینید و به‌راحتی از کنار این خودروی جذاب رد شوید، چندین خودرو از برند دوج را در مناطق تجاری ایران شاهد هستیم که در بین آن‌ها دوج وایپر بیشتر از همه جلب نظر می‌کند. دوج وایپر از یک پیشرانه بسیار قدرتمند با ظرفیت ۸۴۰۰ سی‌سی بهره گرفته است که مقدار ۶۴۵ اسب‌بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می‌دهد. این خودروی قدرتمند به راحتی می‌تواند در عرض ۳.۵ ثانیه از صفر به مقدار ۱۰۰ کیلومتر شتاب بگیرد. سیستم کنترل پایداری دینامیک، سنسور پارک در قسمت‌ عقب و جلو خودرو، صفحه‌نمایش ۸.۴ اینچی، گرمایش و سرمایش داخلی صندلی‌ها، تنظیم خودکار صندلی، آینه‌های برقی و کروز کنترل را می‌توان از ویژگ‌های برتر مدل فول دوج وایپر دانست. این خودروی پرطرفدار در مناطق آزاد تجاری ایران قیمتی برابر با ۸۰۰ میلیون تومان دارد.

فورد ماستانگ

لاکچری‌های مرزنشین؛ خودرو‌هایی که در مناطق آزاد جولان می‌دهند (۱)

جالب است بدانید بیشتر از ۱۰ مدل از خودروهای جدید و تراز اول برند فورد را می‌توانید در مناطق آزاد تجاری ایران پیدا کنید، در بین تمامی این خودروها نیز فورد ماستانگ بیشتر جلب نظر می‌کند. در فورد ماستانگ با یک پیشرانه با ظرفیت ۲۳۰۰ سی‌‌سی سروکار داریم که مقدار ۳۱۰ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند. موتور این خودرو از چهار سیلندر بهره می‌گیرد و گیربکس فورد ماستانگ ۶ دنده دستی دارد. این اسب خشن به راحتی در عرض ۵.۲ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت شتاب می‌گیرد و امکانات بسیار پیشرفته‌ای نظیر سیستم ترمز ضدقفل ABS، سیستم کنترل پایداری، سنسور پارک، کروز کنترل، حسگر تشخیص باران و کنترل صدا روی فرمان را می‌توان از ویژگی‌ها برتر فورد ماستانگ دانست. این خودرو در مناطق آزاد تجاری ایران قیمتی حدود ۲۷۰ میلیون تومان دارد.

لندروور دیفندر

لاکچری‌های مرزنشین؛ خودرو‌هایی که در مناطق آزاد جولان می‌دهند (۱)

ایرانی‌ها علاقه زیادی به برند لندروور دارند اما زمینه خودروهای این برند در داخل کشور بسیار کم است، در این بین مدل‌های مختلفی از برند لندروور را می‌توانید در مناطق آزاد تجاری ایران تجربه کنید که در بین این مدل‌ها لندروور دیفندر بیشتر خودنمایی می‌کند. این خودرو از یک موتور با ظرفیت ۲۴۰۰ سی‌سی بهره گرفته که ۱۲۲ اسب‌بخار نیرو دارد، گیربکس لندروور دیفندر به ۶ دنده دستی مجهز است و این خودروی ۴ سیلندری می‌تواند در عرض ۱۵.۸ ثانیه از صفر کیلومتر به شتاب ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند. لندروور دیفندر در مناطق آزاد تجاری ایران قیمتی حدود ۲۰۰ میلیون تومان دارد.

لکسوس اِن‌ایکس

لاکچری‌های مرزنشین؛ خودرو‌هایی که در مناطق آزاد جولان می‌دهند (۱)

برند لکسوس در ساخت خودروهای شیک و لاچکری تبحر زیادی دارد و لکسوس ان‌ایکس از آن دسته خودروهایی است که در خیابان‌های مناطق آزاد تجاری نظرها را به‌خود جلب می‌کند. این خودروی لاکچری به یک پیشرانه با ظرفیت ۲ هزار سی‌سی مجهز است و ۲۳۵ اسب‌بخار نیرو دارد. پیشرانه لکسوس ان‌ایکس دارای ۴ سیلندر است و گیربکس این خودرو از ۶ دنده اتوماتیک بهره می‌برد. ویژگی‌های لکسوس ان‌ایکس به همین‌جا ختم نمی‌شود و قابلیت توزیع نیروی ترمز الکترونیکی EBD، قفل مرکزی، ورود بدون کلید، دوربین عقب، کروز کنترل، صفحه‌نمایش ۷ اینچی و سانروف برقی را می‌توان از دیگر ویژگی‌های این شاسی‌بلند لاکچری دانست. مدل فول لکسوس ان‌ایکس را با قیمتی حدود ۲۵۰ تومان در مناطق آزاد تجاری ایران می‌توانید معامله کنید.

لینکلن ام‌کِی‌ایکس

لاکچری‌های مرزنشین؛ خودرو‌هایی که در مناطق آزاد جولان می‌دهند (۱)

خودروهای شاسی‌بلند لاکچری روز‌به‌روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کنند و به همین دلیل شاهد شاسی‌بلند‌های بیشتری به مناطق آزاد تجاری ایران هستیم، لینکلن ام‌کی‌ایکس نیز یکی از این شاسی‌بلند‌هاست که ابهت و جذابیت این خودرو در اولین نگاه شما را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد. این شاسی‌بلند لاکچری به پیشرانه‌ای با ظرفیت ۳۷۰۰ سی‌سی مجهز است و قدرتی معادل ۳۰۵ اسب‌بخار نیرو دارد. موتور لینکلن ام‌کی‌ایکس از نوع ۶ سیلندر است و از ۶ دنده اتوماتیک بهره می‌برد. به لطف این موتور قدرتمند، این خودرو در عرض ۷.۳ ثانیه به میزان ۱۰۰ کیلومتر شتاب می‌گیرد. کروز کنترل، هشدار نقاط کور، دوربین عقب، سنسور پارک، سقف شیشه‌ای پاناروما، تنظیم خودکار صندلی، گرمایش و سرمایش داخلی صندلی‌ها و صفحه‌نمایش ۸ اینچی را می‌توان از امکانات اصلی لینکلن ام‌کی‌ایکس دانست. این شاسی‌بلند لاکچری در مناطق آزاد تجاری ایران با قیمتی حدود ۲۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فولکس‌واگن تیگان

لاکچری‌های مرزنشین؛ خودرو‌هایی که در مناطق آزاد جولان می‌دهند (۱)

فولکس‌واگن نیز در میان برند‌های محبوب ایرانی‌ها به‌حساب می‌آید در مناطق آزاد می‌توانید شاسی‌بلند تیگان را خریداری کنید. این خودروی باابهت به موتوری با ظرفیت ۲ هزار سی‌سی مجهز است و ۱۷۰ اسب‌بخار نیرو دارد. فولکس‌واگن تیگان از گیربکس ۶ دنده اتوماتیک بهره گرفته است و پیشرانه این خودرو ۴ سیلندر دارد، به لطف این موتور، تیگان از سرعت ۰ تا صد کیلومتر را در عرض تنها ۸.۵ ثانیه طی می‌کند. سیستم ترمز خودکار ABS، سیستم کنترل کمکی و نظارت بر عابر پیاده، ترمز اضطراری و صندلی‌های اسپورت را می‌توان از دیگر ویژگی‌های فولکس‌واگن تیگان دانست. فولکس‌واگن تیگان در مناطق آزاد تجاری ایران قیمتی حدود ۱۷۰ میلیون تومان دارد.

جیپ چروکی

لاکچری‌های مرزنشین؛ خودرو‌هایی که در مناطق آزاد جولان می‌دهند (۱)

اگر به دنبال یک خودروی قدرتمند در مناطق آزاد تجاری ایران هستید بدون شک جیپ چروکی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود، این خودرو از پیشرانه‌ای با ظرفیت ۲۴۰۰ سی‌سی بهره گرفته است و ۱۸۴ اسب‌بخار نیرو دارد. جیپ چروکی به گیربکس ۹ دنده اتوماتیک مجهز است و موتور این خودرو دارای ۴ سیلندر می‌باشد. این خودرو در کنار قدرت بالا از شتاب بسیار خوبی نیز برخوردار است و در عرض ۱۰ ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر در ساعت دست پیدا می‌کند. این کراس اوور قدرتمند از ویژگی‌هایی مانند کروز کنترل، کمک فنر بادی قابل تنظیم، صفحه‌نمایش لمسی ۵ اینچی، سیستم کنترل ثبات خودرو و نمایش نقاط کور بهره گرفته است. جیپ چروکی در مناطق آزاد تجاری ایران با قیمتی حدود ۱۸۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

سیتروئن دی‌اس ۵

لاکچری‌های مرزنشین؛ خودرو‌هایی که در مناطق آزاد جولان می‌دهند (۱)

مدل استاندارد این خودرو از یک پیشرانه با ظرفیت ۱۶۰۰ سی‌سی بهره گرفته که ۱۶۰ اسب‌بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می‌دهد. موتور این خودرو دارای ۴ سیلندر است و به گیربکس ۶ دنده اتوماتیک مجهز می‌باشد. سیتروئن دی‌اس ۵ در عرض ۹.۷ ثانیه از صفر کیلومتر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و بیشترین سرعت این خودرو ۲۰۲ کیلومتر است.

سنسور پارک، دوربین عقب، قفل مرکزی، قابلیت روشن شدن بدون کلید، سقف شیشه‌ای پاناروما، کروز کنترل، ترمز دستی الکترونیک و سیستم ترمز ضد قفل را می‌توان از ویژگی‌های اصلی سیتروئن دی‌اس ۵ نام برد. این خودرو در مناطق آزاد تجاری ایران قیمتی حدود ۲۱۵ میلیون تومان دارد.

جگوار ایکس‌جی

لاکچری‌های مرزنشین؛ خودرو‌هایی که در مناطق آزاد جولان می‌دهند (۱)

اگر به قصد معامله خودرو به مناطق آزاد تجاری ایران سفر می‌کنید حتماً نگاهی به خودروهای مختلف جگوار داشته باشید، در بین این خودروها نیز جگوار ایکس‌جی خودنمایی می‌کند. این سدان لوکس و اشرافی به پیشرانه‌ای با ظرفیت ۲ هزار سی‌سی مجهز است که ۲۴۰ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند، موتور این خودرو از ۴ سیلندر بهره گرفته و به گیربکس ۸ دنده اتوماتیک مجهز است تا به لطف این موتور جگوار ایکس‌جی به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در عرض ۷.۵ ثانیه دست‌ پیدا کند. حداکثر سرعت جگوار ایکس‌جی ۲۴۱ کیلومتر در ساعت است و این خودرو به امکانات ویژه‌ای مانند سیستم دینامیک تطبیق‌پذیر، پارک خودکار و کروز کنترل مجهز می‌باشد. جگوار ایکس‌جی در مناطق آزاد تجاری ایران قیمتی حدود ۴۴۰ میلیون تومان دارد.

ولوو ایکس‌سی ۹۰

لاکچری‌های مرزنشین؛ خودرو‌هایی که در مناطق آزاد جولان می‌دهند (۱)

با یک خودروی لاکچری تمام‌عیار طرف هستیم که به لحاظ امکانات فنی و پیشرفته چیزی کم‌و‌کسر ندارد، ولوو برای این خودرو یک پیشرانه ۲ سی‌سی را در نظر گرفته که ۳۱۶ اسب‌بخار نیرو دارد. موتور ولوو ایکس‌سی۹۰ دارای ۴ سیلندر است و این خودرو به گیربکس ۸ دنده اتوماتیک مجهز می‌باشد. به لطف این موتور ولوو ایکس‌سی ۹۰ به راحتی به سرعتی معادل ۲۳۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا می‌کند و در عرض تنها ۶.۹ ثانیه تا میزان ۱۰۰ کیلومتر شتاب می‌گیرد.

این خودرو که مهم‌ترین خودروی برند ولوو به‌حساب می‌آید به امکاناتی مانند صندلی‌های برقی با گرمایش داخلی، سیستم تهویه مطبوع برای سرنشینان عقب و جلو، قفل مرکزی، سانروف مجهز به سنسور تشخیص نور و باران مجهز است. ولوو ایکس‌سی ۹۰ در مناطق آزاد تجاری ایران قیمتی حدود ۴۵۰ میلیون تومان دارد.

ادامه دارد...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همون لکسوس که ۲۵۰ نوشته تو مناطق دیگه ایران ۶۵۰ قیمتشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج