جاباما
۷۰۳۵۵۳
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

دارو گران نمی‌شود

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره اقدام بیمه‌ها که پول بیمه ای مردم را به خاطر سود در بانک‌ها نگه می‌دارند و معوقات سلامت را نمی‌پردازند و باعث خواهد شد خدمات رایگان به مصدومان تصادفی قطع شود، از عدم افزایش قیمت دارو خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره اقدام بیمه‌ها که پول بیمه ای مردم را به خاطر سود در بانک‌ها نگه می‌دارند و معوقات سلامت را نمی‌پردازند و باعث خواهد شد خدمات رایگان به مصدومان تصادفی قطع شود، از عدم افزایش قیمت دارو خبر داد.

ایرج حریرچی در نشست خبری سخنگوی وزارت بهداشت درباره نابسامانی ارز و تأثیر آن بر گرانی دارو اظهار داشت: مردم در این زمینه دچار نگرانی بازار ارز نشوند و نیاز به تهیه زیاد داروی بیماری‌شان نیست چون دارو قرار نیست گران شود.

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: بر این اساس با تأیید و ضمانت دکتر جهانگیری ــ به عنوان فرمانده اقتصاد مقاومتی در حوزه دارو تغییر قیمت نخواهیم داشت.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان داشت: بنابراین با قول مسئولان دولت در حوزه قیمت دارو فعلاً تغییری رخ نخواهد یافت زیرا ارز لازم تأمین خواهد شد.

حریرچی تصریح کرد: البته شاید تخلفاتی در حوزه دارو و گرانی آن رخ دهد که از مردم استدعا داریم گزارش‌های تخلفات گرانی دارو را به سامانه ۱۹۰ اعلام کنند.

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره تأسیس بیمه دندانپزشکی نیز توضیح داد: این طرح از سالهای گذشته مطرح بوده زیرا هزینه خدمات دندانپزشکی در کشور به دلیل ورود نکردن بیمه‌های تجاری بسیار بالاست و باید برای تأسیس بیمه دندانپزشکی کار جدی صورت می‌ذیرفت که در این عرصه ورود کردیم.

حریرچی درباره مشکلاتی که بیمه‌ها برای حوزه سلامت ایجاد می‌کنند، تصریح کرد: بیمه‌ها از مردم پول می‌گیرند ولی این پول‌ها را برای سود بانکی نگه می‌دارند مثلاً بیمه ایران ۸۰۰ میلیارد پول معوقات حوزه سلامت را نمی‌پردازد و یا مصدومان تصادفات در گرفتن خدمات رایگان پزشکی دچار مشکل می‌شوند چون بیمه ایران معوقات خود را نمی‌پردازد.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: همچنین بیمه دیگری اصلاً ورشکست شده است و ۷۰ میلیارد به حوزه سلامت بدهکار است و پرداخت نمی‌کند که زیان آن برای بیماران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا بنده خدا راست میگه فساد همه جا نفوذ کرده چرا قبول نمیکنید

    • پیری

      من رادیو گوش دادم دراین مورد که میگفت اصلا بیمه پول نمیده خب چرانمیده تامردم پول اضافی ندن خدا رحم کنه بسچراچند روز پیش گفتن دارو ذوره ای گران میشود حرف الکی ادم میزنه

    • فرهاد

      دارو گران میشود این درسته حالا ببینید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودشان که هیچ مشکلی درهیچ زمینه ای ندارند،....،داروگران نمیشود،آخرمگرداروخانه لیست قیمت دارورابه مانشان میده؟چقدردروغ بسه دیگه ملت را بیشترازاین سرکارنگذارید،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج