۷۰۳۵۱۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سانتوس: پرتغال در جام جهانی مدعی نیست

سرمربی پرتغال می‌گوید آن‌ها بین تیم‌های مدعی جام جهانی جایی ندارند ولی این باعث نمی‌شود که انگیزه‌ای برای این جام نداشته باشند.

ایسنا: به نقل از فیفا، تیم ملی پرتغال در گروه دوم جام جهانی روسیه با تیم‌های ایران، اسپانیا و مراکش هم‌گروه شده است و باید در اولین دیدار خود که حساس‌ترین بازی هم هست به مصاف اسپانیا برود.

فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال که با این تیم به قهرمانی در یورو ۲۰۱۶ رسید درباره حضور در جام جهانی به سایت فیفا گفت: ما در جام جهانی بین ۵ تیم مدعی اول جام قرار نداریم و این نکته را به خوبی می‌دانیم که تیم‌های مدعی زیادی در جام جهانی هستند ولی این باعث نمی‌شود که جاه‌طلبی و انگیزه‌ای برای این رقابت‌ها نداشته باشیم. در گروه بسیار سختی قرار داریم ولی فروتن خواهیم ماند و به کیفیت خود باور داریم. اصلا این‌طور فکر نمی‌کنیم که می‌توانیم تیمی را به راحتی شکست دهیم ولی همان‌طور که گفتم قادر به انجام کارهای بزرگی هستیم و قطعا شکست دادن ما کار دشواری خواهد بود.

او در ادامه صحبت‌هایش درباره کریستیانو رونالدو گفت: رونالدو در هر تیمی که بوده است نقش محوری داشته و ستاره اصلی تیم بوده است. او در منچستریونایتد و رئال مادرید بازیکن خیلی خوبی برای تیمش بوده است. همه می‌دانند که برای برنده شدن فقط به یک بازیکن نباید متکی بود و باید یک تیم خیلی خوب داشت و این همان چیزی است که ما به دنبال آن هستیم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی پرتغال بهترین رتبه خود را در جام جهانی ۱۹۶۶ به دست آورد جایی که با ستاره فقید خود یعنی اوزه بیو توانست عناون سومی در جام جهانی را به دست بیاورد. این تیم در سال ۲۰۰۶ به جمع چهار تیم نخست راه یافت ولی برابر فرانسه و آلمان شکست خورد تا در رده چهارم جام جهانی قرار گیرد. حالا باید ببینیم کریستیانو رونالدو می‌تواند در این جام که شاید آخرین حضور او در جام جهانی باشد تیمش را به بهترین افتخار خود برساند یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج