جاباما
۷۰۳۴۷۵
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

بلاتکلیفی در شورای صنفی نمایش

با توجه به این مهم که هنوز نمایندگان صنوف مختلف به شورای صنفی نمایش معرفی نشده‌اند، تشکیل جلسه و ثبت قراردادهای جدید در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

خبرگزاری فارس: در شرایطی که نظام نامه جدید اکران به صنوف از سوی سازمان سینمایی ابلاغ شد اما همچنان جلسه شورای صنفی نمایش در بلاتکلیفی است؛ زیرا هنوز نمایندگان صنوف تهیه کنندگان، پخش کنندگان، سینماداران و کانون کارگردانان مشخص نشده است.

بلاتکلیفی در شورای صنفی نمایش

بر اساس پیگیری خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، کانون پخش‌کنندگان که پیش از این اعلام کرد نماینده خود را تغییر نمی‌دهد گویا تصمیم گرفته مدیرعامل دفتر نیکان فیلم (بیژن امکانیان) را به عنوان نماینده به شورای صنفی نمایش اعلام کند. دفتری که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده و در نوروز امسال فیلم «مصادره» را با سرمایه‌گذاری محمد امامی به نمایش درآورد.

نیکان فیلم از دفاتری است که به تازگی شروع به فعالیت کرده و امکانیان با داشتن مجوز پخش در این سال‌ها فعالیت چندانی در این حوزه نداشته، حال سوال اینجاست که چرا امکانیان به عنوان نماینده کانون پخش کنندگان اعلام شده است؟

در شورایعالی تهیه‌کنندگان هم هنوز به نتیجه نرسیده‌اند و هیچ نماینده‌ای به شورای صنفی اعلام نشده است.

در کانون کارگردانان همچنان بحث بر سر معرفی همایون اسعدیان به عنوان نماینده کانون کارگردانان یا معرفی پوران درخشنده به عنوان نماینده کانون به شورای صنفی نمایش جریان دارد و کانون کارگردانان هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است.

به نظر می‌رسد نمایندگان سینماداران نیز تغییرات خواهد داشت اما این انجمن به جمع‌بندی نرسیده است.

با این اوصاف جلسه شورای صنفی نمایش در هفته جاری هم تشکیل نمی‌شود و همچنان ثبت قراردادهای اکران دوم نوروز در هاله‌ای از ابهام است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج