۷۰۳۱۷۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

شهرزاد مظفر: نظرم برعکس مدیر تیم اوکراین است

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: برعکس مدیر تیم های ملی فوتسال بانوان اوکراین اعتقاد دارم داوری به سود تیم مهمان بود.

مهر: شهرزاد مظفر پس از پیروزی ۵ بر ۲ عصر امروز یکشنبه تیم ملی فوتسال بانوان ایران برابر اوکراین به خبرنگاران حاضر در سالن فدراسیون هندبال گفت: اوکراین جزو پنج تیم اول جهان محسوب می شود. بازی خوبی از شاگردانم مقابل این تیم مشاهده کردم.

وی ادامه داد: فارغ از نتیجه کسب شده ابعاد دیگری از این بازی برای کادر فنی ارزش داشت. بیشتر تمرکز ما روی کنترل و مدیریت بازی بود. با توجه به بازی امروز باید بگویم تیم ما همچنان نیاز به کار بیشتری دارد و باید روی نقاط ضعف و قوت خود بیشتر کار کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در ادامه اظهار داشت: بازی های تدارکاتی به تیم ملی کمک خواهد کرد تا شناخت بهتری را نسبت به بازیکنان و ترکیب پیدا کنیم. امروز تیم ما دو گل دریافت کرد که ما این نشان می دهد ما باید روی بخش دفاعی خود بسیار کار کنیم تا نتیج ایده آل تری را به دست آوریم.

مظفر با اشاره به تعداد بازیکنان حاضر در تیم ملی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۹ بازیکن در تیم ملی حضور دارند که پس از برگزاری دومین دیدار دوستانه مقابل اوکراین سه بازیکن از تیم ملی کنار خواهند رفت.

مظفر با اشاره به حضور تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جام ملت های آسیا که اردیبهشت ماه در تایلند برگزار خواهد شد گفت: ترکمنستان تیم چندان قدرتمندی نیست. البته ما نباید ملاک قضاوت خود را بازی کشورهای اسلامی قرار دهیم چرا که در فوتسال تیم ها در شش ماه می توانند تغییرات عمده ای داشته باشیند.

وی ادامه داد: ازبکستان دیگر حریف ما در مسابقاتا جام ملت های آسیاست که این تیم نیز قدرتمند است. بازی تدارکاتی امروز ما با تیم ملی اوکراین کمک موثری کرد تا برابر این تیم بازی خوبی های ارائه دهیم. ازبک ها تیم قدرتی هستند که روی بازی فیزیکی کار می کنند. ما در رقابت های جام ملت های آسیا به تمام حریفان احترام می گذاریم و هر بازی حکم فینال را دارد.

شهرزاد مظفر در واکنش به صحبت های مدیر تیم های ملی اوکراین در مورد قضاوت داور اظهار کرد: نظر من برعکس کونستانتین است. داوران به هیچ وجه به نفع ایران سوت نزدند. حتی در نیمه نخست پنج خطا را برای ما گرفتند. اوکراینی ها مدام اعتراض می کردند و به صورت حرفه ای به دنبال این هستند تا نظر داور را به سود خود تغییر دهند.

سرمربی تیم ملی در پایان بیان کرد: برای نخستین بار است که خیال من از تمام اعضای کادر فنی راحت است و از آنها تشکر می کنم که فضای آرامی را برای تیم ملی بوجود آوردند. در حال حاضر فکر و دغدغه من تنها مسئولیت خودم است. کادر فنی سهم بزرگی در موفقیت تیم ملی دارد که همین عامل باعث می شود تا به سوی جلو حرکت کنیم. از فدراسیون فوتبال نیز تشکر می کنم که کادر کاملی را مهیا کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج