۷۰۲۹۲۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مشخصات موتو G۶ پلاس در بنچمارک لو رفت

لیست جدید بنچمارک Geekbench اطلاعات نسبتاً کاملی را از گوشی موتو جی۶ پلاس ارائه کرده است. موتورولا قبلاً تأیید کرده بود که نسل جدید موتو جی۶ را هفته آینده در برزیل معرفی خواهد کرد، اما در خصوص مشخصات آن هیچ حرفی به میان نیامده بود، تا اینکه روز گذشته نتایج بنچمارک موتو جی۶ پلاس فاش شد.

وبسایت سخت افزار - سیمین نوربخش: لیست جدید بنچمارک Geekbench اطلاعات نسبتاً کاملی را از گوشی موتو جی۶ پلاس ارائه کرده است. موتورولا قبلاً تأیید کرده بود که نسل جدید موتو جی۶ را هفته آینده در برزیل معرفی خواهد کرد، اما در خصوص مشخصات آن هیچ حرفی به میان نیامده بود، تا اینکه روز گذشته نتایج بنچمارک موتو جی۶ پلاس فاش شد.

تا پیش از امروز تصور میشد که موتو جی۶ پلاس از چیپ ست کم قدرت اسنپدراگون ۶۳۰ کوالکام بهره خواهد برد، چرا که سال گذشته دو گوشی موتو G۵ و موتو G۵S Plus هر دو دارای چیپ ست اسنپدراگون ۶۲۵ بودند. اما حالا به لطف لیست جدید گیک بنچ معلوم شده است که موتورولا قصد دارد در گوشی آینده خود از چیپ ست بالارده اسنپدراگون ۶۶۰ با پردازنده هشت هسته ای بهره ببرد. این چیپ با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه خواهد شد. البته به نظر میرسد که نسخه ۳+۳۲ گیگابایتی این گوشی نیز موجود خواهد بود. همانطور که از موتورولا انتظار میرود این گوشی با اندورید خام ۸.۰ اوریو در درون جعبه عرضه خواهد شد.

طراحی گوشی جدید موتورولا ساختار شیشه ای گوشی موتو G۵S را که سال گذشته عرضه شده بود، حفظ خواهد کرد. در حالیکه صفحه نمایش ۵.۷ اینچی این گوشی با نسبت ابعاد ۱۸:۹ شامل حاشیه های کمتری هم در بالا و هم در پایین خواهد بود. البته در پایین پنل نمایشگر، حسگر اثر انگشت گوشی واقع شده است. دوربینی که در پشت این گوشی تعبیه شده، دوگانه و دارای سنسورهای اصلی و ثانویه ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی این گوشی هم ۱۶ مگاپیکسلی و دارای یک فلش LED می باشد.

مشخصات موتو G۶ پلاس در بنچمارک لو رفت

موتو جی6 پلاس در کنار موتو جی6 استاندارد و نسخه اقتصادی موتو جی6 پلی در تاریخ 19 آپریل (30 فروردین) به طور رسمی معرفی خواهد شد. البته موتورولا هنوز تاریخ به بازار آمدن این گوشی ها را اعلام نکرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج