۷۰۲۲۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هفتمین بازی بدون گل؛ خاموشی الماس سیاه

 منشا از فرصت‌هایی که برانکو کمابیش در اختیارش می‌گذارد استفاده‌ای نمی‌کند و این باعث شده اعتماد برانکو هم به ستاره ابتدای فصل‌اش کمرنگ‌تر شود.

وبسایت نود: برانکو هفته‌هاست کمتر از همیشه به گادوین منشا فرصت‌ حضور در زمین را می‌دهد. حتی بعد از نمایش ضعیف سیامک نعمتی برابر پدیده هم منشا برای بازی با پارس جم در ترکیب اصلی قرار نگرفت. در ابتدای نیمه دوم اما برانکو دوباره منشا را به زمین فرستاد. مهاجم نیجریه‌ای که مدت‌هاست گلزنی را فراموش کرده حدود ۴۰ دقیقه فرصت داشت تا دوباره خودش را اثبات کند اما از این زمان مناسب نتوانست بهره‌ای ببرد تا همچنان پسرفت آنچه باشد که از منشا می‌بینیم.

منشا در بازی با پارس جم فقط یک شوت داشت که آن هم در چارچوب قرار نگرفت. منشا البته یک پاس کلیدی هم ثبت کرد که البته به گل تبدیل نشد. نمایش نه چندان رضایت‌بخش منشا برابر پارس جم برانکو را قانع کرده که کمتر از قبل هم از الماس سیاهی که خاموش شده استفاده کند. آخرین گل منشا در لیگ برتر به روزهای اول بهمن ۹۶ برمی‌گردد که در تهران یکی از گل‌های پرسپولیس در برد برابر پیکان را زد. ۷ بازی اخیر پرسپولیس در لیگ برتر بدون این که منشا تاثیری در گلزنی داشته باشد به پایان رسیده است.

بر اساس آمار متریکا منشا در ۷ بازی اخیر ۳۴۰ دقیقه برای قرمزها بازی کرده اما گلی به نام او ثبت نشده است. آخرین گل آسیایی منشا هم در اولین بازی مرحله گروهی برابر نسف قارشی در ۲۴ بهمن به ثبت رسیده بود. بعد از آن گل، منشا حدود ۲۰۰ دقیقه برای پرسپولیس در آسیا بازی کرده که در گلزنی ناکام مانده است. این ناکامی همزمان در لیگ برتر و آسیا نشان از افت محسوس منشا دارد. دیگر خبری از هماهنگی هارمونیک او و علیپور نیست و باید دید برانکو چه تدبیری برای این خاموشی پررنگ ستاره ماه‌های قبل‌اش دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج